برندهای برتر یخساز صنعتی در جهان

معمولاَ بمنظور انتخاب بهترین مدل های یخساز صنعتی و هریک از دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی، به دو گونه عمل میشود. بنظر میرسد معتبرترین حالت ممکن، جمع آوری و تحلیل نظرات طراحان و کارشناسان متخصص باشد. کارشناسان همواره بر اساس پارامترهای مشخص و امکانات راهبردی و نوآوری‌های شرکتها، به تحلیل برترین تجهیزات دنیا می‌پردازند.

اما طیف زیادی از افراد معتقدند که باید نظرات خریداران قبلی یخسازهای صنعتی را جویا شد. زیرا خریداران بطور مستقیم و هر روزه در حال کار با دستگاه‌های موردنظر هستند و احتمالاَ بهتر از هر کارشناسی، به نقاط مثبت و منفی آیس میکرها تسلط خواهند داشت. ما در این مقاله قصد داریم که با تکیه بر نظرات خریداران متعددی، به 10 برند برتر یخساز صنعتی در جهان، اشاره ای داشته باشیم.

10 برند برتر یخساز صنعتی در جهان

وبسایت توماس در اقدامی جالب توجه، به معرفی بهترین یخ سازهای تجاری، با توجه به نظر و بررسی بیش از 5300 مشتری پرداخته است و بر همین اساس اولویت های قابل تأملی برای خرید یخساز صنعتی برای رستورانها، کافی‌شاپ‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی بوجود آمده است. توماس بیش از 120 سال است که خریداران و تامین‌کنندگان صنعتی آمریکای شمالی را به‌هم متصل کرده است. وجود دستگاه های یخ ساز در هر نوع کسب و کاری که خدمات غذا یا نوشیدنی را ارائه می دهد، از جمله:

  • هتل ها و سالنهای برگزاری جشن،
  • رستورانها،
  • کافه ها و
  • غذاخوری ها و…

یک ضرورت است. اما حتی سایر مشاغل مانند باشگاه های ورزشی، دفاتر و سالنهای اسپا نیز می توانند از انواع این دستگاه‌های یخساز صنعتی به راحتی استفاده کنند. مسلماَ هر خریداری علاقه دارد که پیش از خرید نهایی، با نظرات و تجربیات کاربران مشابه آشنا شود و خیال خود را برای انتخاب برند و مدل موردنظر، راحت کند.

اینگونه به نظر می رسد دوست دارید با پیکربندی‌ها و سبک‌های بسیاری از یخ‌سازهای تجاری موجود در بازار آشنا شوید، در اینصورت بسیار مهم است که بدانید چه تجهیزات یخ‌سازی در دسترس است تا بتوانید انتخاب کنید کدام یک نیازهای خاص شما را برآورده می‌کند. ممکن است شما جز آندسته از افرادی باشید که میخواهید تجهیزات خانگی و اداری خود را بروز و قدرتمند کنید؛ و یا ممکنست به امید ارتقای کیفیت نوشیدنی های موجود در محل رستوران/کافی شاپ، در فکر انتخاب یک یخ ساز جدید باشید. بهرحال فرقی نمی‌کند؛ چراکه ذیلاَ به معرفی 10 برند از بهترین یخساز های صنعتی جهان خواهیم پرداخت و این یعنی، چنین راهنمایی به درد تمام افراد می‌خورد!

یخساز صنعتی Vevor ETL؛ بهترین یخ ساز تجاری

vevor یخساز صنعتی

انواع یخ‌ساز مورد تایید Vevor ETL در مدلهای مختلف پولکی و حبه‌ای طراحی و تولید میشوند. این دستگاه با ظرفیت 99 پوند یخ، دارای یک کمپرسور 850 واتی است که می‌تواند به راحتی 144 مکعب شفاف را در عرض 10 دقیقه تولید کند. تجهیز این دستگاه به یک فیلتر آب درجه یک، موجب شده تا قادر باشند آب لوله کشی را به خالص‌ترین مکعب‌های ممکن تبدیل کنند. بنابراین مکعب های یخ 0.9 اینچی همیشه سخت و بدون تخلخل هستند.

سیستم‌های یخ ساز Vevor از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ساخته شده‌اند که آنها را بادوام می‌کند. به‌لطف بکارگیری استیل درخشان، این تجهیزات در عین حال زیبا به نظر می‌رسند و برای نمایش در رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها و هتل‌ها ایده‌آل هستند. فضای داخلی آن دارای یک آستر مخصوص مواد غذایی است که تکه های یخ را تا 7 ساعت جامد نگه می‌دارد.

این سیستمها همچنین دارای عملکرد تمیز کردن خودکار با یک دکمه هستند که تمام لوله‌ها و سینی‌ها را تمیز می‌کند. بدین ترتیب اطمینان حاصل می‌کند که تکه‌های یخ همیشه بدون بو هستند. بسیاری از مشتریان آن را به‌عنوان یک دستگاه یخ‌ساز عالی توصیف می‌کنند.

میزان تولید یخ در روز: 440 پوند

ظرفیت سطل: 35 پوند

بهترین مدل رومیزی؛ یخ ساز قابل حمل  NewAir

یخ ساز قابل حمل  NewAir

دستگاه تولید یخ قابل حمل و جمع و جور NewAir برای مصارف تجاری و حتی خانگی، روی صفحه‌های میله ای قرار می گیرد و یکی از بهترین مدلهای رومیزی بشمار می‌رود. با این حال، اجازه ندهید اندازه کوچک آن شما را فریب دهد. این یخ ساز تکه های یخ با کیفیت بالا و با سرعت بسیار زیادی تولید می‌کند. بطوریکه اولین دسته در 10 دقیقه اول استفاده (حداکثر 50 پوند در روز) تولید میگردد. سیستمهای یخساز حبه ای new air دارای تنظیم ضخامت یخ برای تکه‌های یخ کوچک، متوسط و بزرگ است. این دستگاه باکیفیت دارای:

  • بدنه‌ای از جنس استنلس استیل،
  • سطل ذخیره یخ قابل جابجایی،
  • تایمرهای برنامه‌ریزی
  • و یک اسکوپ یخزنی

است. عملکرد خود تمیز شونده و تعبیه یک شلنگ تخلیه آب راحت در کناره، موجب شده تا تعمیر و نگهداری روزانه این تجهیزات به یک کار آسان تبدیل شود.

مشتریان بارها و بارها اظهار نظر کردند که این مدل چقدر قدرتمند و بی‌صدا است. ضمن اینکه مصرف انرژی بسیار کمی در مقایسه با اکثر یخ‌سازهای تجاری دارد. بنابراین یخسازهای نیو ایر به گزینه‌ای ارجح برای قرارگیری بر روی کانترهایی که حتی نزدیک مشتریان هستند، تبدیل شده‌اند. زیرا در عین ارائه عملکرد قدرتمند، عملاً فضای خاصی را اشغال نمیکنند. شرکن نیو ایر از جمله برندهای فعال در زمینه طراحی/و ساخت سردخانه صنعتی نیز بشمار می‌آید.

تولید یخ شبانه روزی: 50 پوند

مقدار ظرفیت سطل: 50 پوند.

برترین مدل زیرکانتری یخسازهای تجاری Scotsman CU50GA

برترین مدل زیرکانتری یخسازهای تجاری

به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین یخساز های صنعتی هم از نظر مارک و هم از نظر نوع، یخ ساز زیر پیشخوان اسکاتسمن مدل Cu50GA مطرح می‌باشد. جنس بدنه این دستگاه از فولاد ضدزنگ است که یخ را با نرخ باورنکردنی 64 پوند در روز تولید می‌کند.

بواسطه‌ی اندازه جمع و جور آن، میتواند زیر یک میله یا داخل یک کابینت معمولی 15 اینچی قرار گیرد. فن آوری حسگر کیفیت آب نیز قادرست شرایط آب سخت را تشخیص دهد و مواد معدنی اضافه را برای به حداکثر رساندن زمان لازم بین تمیز کردن و رسوب زدایی حرفه ای، پالایش کند. ویژگیهای جذاب دیگری نیز در یخساز صنعتی Scotsman CU50GA تعبیه شده است؛ بطور مثال:

  • پنل کنترل با کاربری آسان آن شما را در مورد سطوح قدرت مطلع می‌کند،
  • دارای چراغ یادآوری پاکسازی است؛ و
  • درصورت عدم وجود آب به شما هشدار میدهد.

یکی از مشتریان خوشبخت اسکاتلندی در رابطه با سیستمهای اسکاتمن و کارکرد درازمدت (تقریباً 50 ساله) آنها اظهار داشت:

یخساز صنعتی در آن زمان در صدر خط بودند و من از کیفیت ماشینی که خریداری کردم، با توجه به تناسب، پایان و کارکرد آن تا به امروز، راضی هستم.

یخ در روز: 64 پوند در روز

حجم ذخیره‌سازی در سطل: 26 پوند.

بهترین سیستم مستقل؛ دستگاه یخساز صنعتی هواخنک Euhomy

درهر شرایطی که مدنظر دارید، خرید یخساز پودری تجاری Euhomy ایده‌آل خواهد بود. اگر به یک دستگاه قابل اعتماد نیاز دارید که بتواند مقدار زیادی یخ تولید کند، این مدلها انتخابی مناسب می‌باشند. زیرا می‌توانند یخ را با سرعت 100 پوند در روز، تولید کنند.

سطل یخ نوآورانه مدلهای هواخنک Euhomy دارای سنسوری است که تشخیص می‌دهد چه زمانی پر است و تولید را متوقف می‌کند تا هرگز سرریز نشود یا یخ آب نشود. ضمن اینکه در مصرف انرژی صرفه‌جویی میشود. به‌لطف کندانسورهای خنک‌شده با هوا، این سیستم‌ها در صورت لزوم دوباره روشن می‌شوند تا یخ‌های ذوب شده را جایگزین کنند و اصطلاحاَ خود را سیر نگه دارند.

مدل مذکور دارای گواهینامه ETL برای رستورانها، بارها، هتلها و فروشگاه‌های مواد غذایی میباشد. همچنین دارای گواهینامه حفظ انرژی است. دستگاه یخساز صنعتی Euhomy دارای یک دکمه خود تمیز شونده است. (البته تمیز کردن منظم و عمیق داخل مخزن برای برداشتن شیلنگ تامین آب توصیه می‌شود)

ساخت یخ: 100 پوند در روز

مجهز به سطل با ظرفیت: 33 پوند.

برترین سیستم متصل به وای‌فای؛ یخ‌ساز 100 ولتی ویوور

یخ‌ساز 100 کیلویی ولتی ویوور

برای علاقمندان به فناوری و گجت‌های رستورانی، دستگاه یخساز صنعتی ابتکارانه Vevor WiFi 10V بسیار جالب توجه است که مجهز به:

  • صفحه نمایش لمسی 5 اینچی و عملکرد Wi-Fi از راه دور،
  • راه اندازی و توقف خودکار و قابل تنظیم دستی،
  • عملکردهای تمیز کردن
  • و اعلان خطا

است. یخسازهای ویوور دارای کمپرسور 566 واتی SECOP و ظرفیت تولید 300 پوند مکعب یخ در روز هستند. این مدل دستگاه یخساز پولکی میتواند یخهای مکعبی 0.9 اینچی تولید کند و از فولاد ضد زنگ با عایق فوم ضخیم دولایه ساخته شده است. (که حتی در آب و هوای گرم سطل یخ را تا 7 ساعت خنک نگه میدارد)

به‌عنوان یکی از بهترین یخ‌سازهای تجاری با Wi-Fi، مشتریان دائماً اظهار نظر می‌کردند که تنظیم و کنترل آن حتی از طریق تلفن همراهشان به طرز شگفت‌آوری آسان است.

مقدار یخهای تولیدی در روز: 300 پوند

میزان ذخیره‌سازی سطل: 121 پوند.

مدل محبوب یخساز تجاری Nugget-Scotsman UN0815A-1

یخساز تجاری Nugget-Scotsman UN0815A-1

Scotsman UN0815A-1 یکی از کارآمدترین دستگاه های تولید یخ ناگت برای استفاده تجاری است و روزانه تا 79 پوند قطعه انواع یخها را تولید میکند. ابعاد باریک این یخ‌پاش اجازه می‌دهد تا در فضاهای کوچک قرار داده شوند. زیرا:

  • هوا را از جلو آزاد می‌کند؛ و
  • درب پشتی ارگونومیک آن دسترسی آسان به سینی یخ‌سازی را امکان‌پذیر می‌کند.

تکه‌های یخ این دستگاه‌ها معمولاً در بیمارستان‌ها و باشگاه‌های بندسازی/سلامت جسمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. چراکه به کندی آب می‌شوند و جویدن آن‌ها راحت‌تر از مکعب‌ها است. اما رستوران‌ها و سایر مراکز عرضه غذا نیز به دلیل شکل منحصربه‌فرد و خواص جابجایی مایع از آن‌ها استفاده می‌کنند.

بطورکلی یخساز صنعتی Nugget-Scotsman UN0815A-1 نوعی دستگاه جمع و جور است که مقدار زیادی یخ ناگت را در کمترین زمان ممکن تولید میکند و دارای گواهی ستاره انرژی است. نکته‌ی جالب‌توجه اینجاست که مطابق با قانون نوشیدن ایمن ایالات متحده برای نیازهای کم‌سرب، بررسیهای بسیاری از مشتریان بلحاظ دوام، اندازه فشرده و ماهیت محکم، تحسین آنها را به‌همراه داشته است.

تولیدات یخ این دستگاه در شبانه‌روز: 79 پوند

سطل: با ظرفیت 57 پوند.

بهترین یخساز تجاری پودری VEVOR 110V

یخساز تجاری پودری VEVOR 110V

اینگونه سیستمها قادر به تولید یخهای پودری یا اصطلاحاَ دانه برفی هستند. بسیاری از شرکت‌های فرآوری محصولات آبزی و شیلات دریایی از دستگاه های یخساز صنعتی 110 ولت Vevor برای نیازهای تجاری خود استفاده میکنند. مدلهایی که قادر به تولید دانه‌های برف و یخهای ترد به میزان 132 پوند در روز می‌باشند. متریال بدنه این دستگاه از فولاد ضدزنگ بادوام است و محفظه داخلی آن از پلاستیک abs بهداشتی و استاندارد برای مواد غذایی ساخته شده است. سر و صدای آنها کم است و تمام اقلام ضروری مانند:

  • اسکوپ،
  • لوله های آب و
  • سیستم زهکش و لوله زهکشی

را به همراه دارد. یکی از مشتریان در حالی که چهار فوت دورتر از آن ایستاده بود، سطح نویز را 60 دسی بل اندازه گرفت. بناراین آنها در وصف این مدل سیستم‌ها نوشتند: “بسیار ساکت و به‌نوعی بی‌صداترین”.

مقادیر ساخت شبانه‌روزی: 132 پوند

ظرفیت سطل: 33 پوند.

یخ‌ساز تجاری محبوب توزیع‌کننده آب Kismile 2in1

یخ‌ساز تجاری توزیع‌کننده آب Kismile 2in1

وقتی صحبت از یخ‌سازهای تجاری توزیع‌کننده آب می‌شود، یخساز Kismile 2in1 یک گزینه محبوب برای محل کار است. علاوه بر مباحث زیبایی‌شناختی، این سیستم‌ها قدرتمند هستند و وقتی صحبت از یخ‌سازی به میان می‌آید، به اندازه بسیاری از دستگاه‌های یخ ساز که مدل‌های مستقل هستند، قادر به تولید توده‌های یخی می‌باشد. سیستمهای مذکور قابلیت تولید 27 پوند در روز را دارا می‌باشند که میتوانند نوشیدنیهای کارکنان را تا ساعتها سرد نگه دارند.

تعبیه کنترل پنل کاربری آسان آنها، آب گرم و سرد را به سرعت به یخهای مکعبی تبدیل میکنند. نشانگرهای LED وضعیت آب و یخ را نشان می‌دهند و آب را می‌توان در دمای سرد یا گرم اتاق توزیع کرد. همچنین یک قفل ایمنی کودک نیز وجود دارد. شیر آب گرم دارای قفل امنیتی مناسب برای جلوگیری از سوختگی تصادفی حتی برای بزرگسالان است.

یکی از کاربران خوشحال توضیح میدهد: “هنگامی که یخ ذوب می شود، در یک منطقه جداگانه جمع می گردد. به‌طوری که یخ شما در یک گودال آب قرار نمیگیرد. وقتی حسگر تشخیص داد که سطح یخ به زیر سطح معینی کاهش یافته‌است، بطور خودکار شروع به‌کار میکند. (ساختن یخهای بیشتر با استفاده مجدد از آب یخ ذوب‌شده؛ البته اگر آب-یخ ذوب‌شده کافی برای ساخت یخ وجود نداشته باشد، این دستگاه آب را از مخزن می‌کشد)

تجهیز به سطل با حجم: 5 لیتر

محصول پرطرفدار: یخ در بهشت ساز صنعتی

محبوب‌ترین یخساز تجاری هوا خنک-فوستر

یخساز صنعتی فوستر

در مورد دستگاه های یخ ساز مدولار، مدل هوا خنک فاستر بهترین دستگاه در نوع خود است. بیاد داشته باشید که اکثر این شرکتها، قادر به تولید دستگاه یخساز قالبی نیز می‌باشند. این دستگاه دارای یک سیستم تصفیه آب برای تولید یخ بدون دردسر است. مانند بسیاری از دستگاه‌های خنک‌کننده هوا، در طول فرآیند تولید توده‌های یخی، تقریباً بی‌صدا هستند. بنابراین نگهداری آنها در کف رستوران مشکلی بوجود نخواهد آورد.

برخلاف دستگاه های آب خنک، کندانسورهای قدرتمند هوا خنک یخسازهای فوستر، تکه‌های یخ را به شکل دقیق و به مدت 24 ساعت سرد نگه می‌دارند. در نتیجه نیازی نیست نگران تمام‌شدن یخ در زمانهای پرترافیک در مشاغل خدمات غذایی خود باشید.

مشتریان به طور مداوم اظهار داشته اند که این مدل هوا خنک یکی از بهترین دستگاه های تولید یخ در بازار است. در همین زمینه یکی از کاربران حرفه‌ای اظهار داشت: “من و همسرم از این دستگاه یخ کندانسور هوا خنک برای تجارت چای و شیک خود استفاده می‌کنیم. من هرگز نباید نگران داشتن یخ کافی باشم. ما مدلی را خریدیم که مکعب های کامل می‌سازد. دستگاه قابل اعتماد است و در کنار دیگر سیستمهای کافی شاپ همانند دستگاه اسپرسوساز صنعتی، هیچگونه مشکلی ایجاد نمیکند.

مقادیر ساخت یخها در روز: 500 پوند

اندازه ظرفیت سطل: 350 پوند.

ارزان قیمت ترین دستگاه تولید یخ صنعتی نورتیر

یخساز تجاری Northair

صاحبان کسب و کارهایی که از بودجه خود آگاه هستند، خوشحال خواهند شد که بدانند در واقع یخسازهای تجاری بزرگی وجود دارند که قیمت گزافی ندارند. یکی از این مدلهای ارزان قیمت بزرگتر، Northair است که به طرز چشمگیری به اندازه برخی از یخ سازهای بسیار گرانتر، یخها را تولید میکند.

این تجهیزات مجهز به کمپرسور 300 وات بوده و یخها را با حجم 100 پوند در روز تولید میکنند. برخلاف سایر آیس میرکها این دسته که مقدار بسیار کمتری یخ تولید میکنند، زمان تولید آن 45 مکعب در هر 12 دقیقه است. بدین‌معنی که پشتیبانی از یک تجارت کوچک یا متوسط غذا یا نوشیدنی را واقعا آسان میکند.

مدلهای موردنظر با لوازم جانبی متعددی از جمله قاشق های یخ عرضه میشوند. مشتریان از میزان یخ و سرعت تولید این دستگاه و همچنین مدت زمانی که می‌تواند به‌طور قابل اعتماد آن را در سطل ذخیره‌سازی سرد نگه دارد، تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.

امکان ساختن یخ در روز: 100 پوند

ظرفیت سطل: 33 پوند.

صفحه پیشنهادی: خرید ترولی رستوران

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *