سردخانه کانکسی

سردخانه کانکسی یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین محصولات سرمایشی است که در اماکن و محیط های مختلفی برای اهداف متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. وظیفه این محصول کاربردی این است که از مواد تازه یا منجمد درون خود نگهداری کند و از آنها در برابر فاسد شدن و خراب شدن محافظت نماید.

از این دستگاه همچنین برای نگهداری انواع محصولات و مواد خوراکی مانند گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات، میوه، لبنیات، حبوبات، بستنی، یخ و غذا استفاده می شود و عایق بودن یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های آن است.

سردخانه کانکسی در شهرهایی که دارای آب و هوای گرم هستند، بیشتر استفاده می شود و این محصول در این مناطق فروش بیشتری دارد. همچنین در مناطق عملیاتی ساختمانی، شهری، مهندسی، پروژه‌های عمرانی که به طور موقت در حال اجرا هستند، هر جایی که افرادی زیادی در آن مشغول به کار هستند و مکان‌هایی که محدودیت فضا دارند، از این محصول استفاده می شود.

انواع سردخانه کانکسی

سردخانه کانکسی از نظر کاربری دارای 2 مدل می باشد که عبارتند از: سردخانه کانکسی بالای صفر درجه و سردخانه کانکسی زیر صفر درجه. در زیر هر مدل و مشخصاتش را به طور کامل توضیح داده ایم.

سردخانه کانکسی بالای صفر درجه

سردخانه کانکسی بالای صفر درجه برای نگهداری انواع میوه، گوشت و سبزیجات برای مدت زمان کوتاه مناسب است و مورد استفاده قرار می گیرد. این سردخانه‌ها دارای طراحی منحصر به فردی هستند و می توان به آنها قفسه و شلف اضافه کرد. سردخانه کانکسی بالای صفر درجه راندمان بسیار بالایی دارد و دارای طرفداران و کاربران بی شماری می باشد. این دستگاه توانایی تنظیم دمای داخل خود را از مثبت 5 سانتیگراد تا منفی 5 سانتیگراد دارد.

سردخانه کانکسی بالای صفر درجه دارای موتور دانفوس می باشد، اما اگر مشتری بخواهد می توان از موتورهای دی وی ام و بیتزر نیز استفاده کرد. این دستگاه همچنین دارای اواپراتور مسی با المنت های درجه یک است که باعث می شود سردخانه برفک نزند و کارایی آن به میزان قابل توجه ای افزایش یابد.

کندانسور آن نیز از جنس مس با فین آلومینیومی می باشد که باعث کاهش انرژی می شود. قاب بدنه ی کندانسور و اواپراتور سردخانه کانکسی بالای صفر درجه هر دو از جنس گالوانیزه و دارای رنگ کامل می باشد و در مقابل زنگ زدگی مقاوم هستند. شاسی کندانسور و اواپراتور از جنس پروفیل است که از رسیدن هرگونه آسیبی به آنها جلوگیری می کند.

بدنه سردخانه کانکسی بالای صفر درجه بسیار باکیفیت است و 6 تا 10 سانتیمتر ضخامت دارد. همچنین باعث می شود عایق بندی دستگاه تا حد زیادی بهبود یابد. شاسی بدنه سردخانه 9 در 9 و یا 12 در 12 است که با پایه‌های ورق روغنی 3 تا 5 سانتیمتری پوشش داده می شوند.

پایه‌ها و شاسی بدنه سردخانه کانکسی بالای صفر درجه دارای رنگ روغن کامل هستند که همین باعث می شود مقاومت آنها افزایش یابد و در برابر زنگ زدگی مقاوم شوند. درب سردخانه کانکسی بالای صفر درجه از مواد درجه یک ساخته شده است و مانع ورود و خروج هوا می شود.

برق مصرفی این دستگاه از نوع 3 فاز است اما در مواقع نیاز و ضرورت با برق تک فاز هم کار می کند. داخل سردخانه کانکسی بالای صفر درجه لامپ هایی تعبیه شده است که فضای داخلی را به خوبی روشن می کنند و روشنایی کافی ایجاد می نمایند. تمامی قطعات و تجهیزات به کار رفته در این سردخانه مرغوب و باکیفیت هستند و عملکردی بی نقص دارند.

سردخانه کانکسی بالای صفر درجه در ابعاد و اندازه‌های 2 در 3 با ارتفاع 2.2 متر، 2 در 4 با ارتفاع 2.2 متر و 2 در 6 با ارتفاع 2.2 متر موجود است. البته امکان شخصی سازی و تغییر دادن ابعاد و ظرفیت در صورت سفارش و خواست مشتری وجود دارد.

سردخانه کانکسی ثابت

سردخانه کانکسی زیر صفر درجه

سردخانه کانکسی زیر صفر درجه پرکاربردترین و پراستفاده ترین نوع سردخانه‌های کانکسی می باشد که برای گوشت، میوه و یخ مورد استفاده قرار می گیرد. این سردخانه قدرت بسیار بالایی دارد و می تواند دمای داخل خود را بین 18 تا 25 درجه سانتیگراد زیر صفر نگه دارد.

سردخانه کانکسی زیر صفر درجه دارای قدرت بسیار بالایی است، به همین دلیل برای آن از بدنه ای با عایق بندی بسیار بالا استفاده شده است. بدنه بسیار مقاوم این سردخانه دارای ضخامت 10 تا 15 سانتیمتری می باشد که داخل آن را کاملا عایق بندی کرده است.

شاسی بدنه دستگاه 9 در 9 و 12 در 12 با پایه‌های ورق روغنی 3 تا 5 میلیمتری می باشد که دارای پوشش رنگی کامل هستند و در برابر زنگ زدگی مقاوم می باشند. درب نصب شده روی بدنه دستگاه کاملا با آن متناسب است و می توان آن را از بیرون قفل کرد.

موتور سردخانه کانکسی زیر صفر درجه دی وی ام و بیتزر می باشد که می توانند برای مدت زمانی بیشتری انرژی لازم برای دستگاه را تامین کنند. برای افزایش بیشتر راندمان دستگاه از اواپراتور مسی با المنت های درجه ی 1 استفاده شده است که باعث می شود دستگاه هیچ برفکی نزند. کندانسور این سردخانه نیز مسی با فین آلومینیومی است که از هدر رفت انرژی به میزان بسیار توجهی جلوگیری می کند.

سردخانه کانکسی از نظر ظاهری نیز به 3 دسته ثابت، متحرک و ویترینی تقسیم می شود.

سردخانه کانکسی ثابت

طراحی سردخانه کانکسی ثابت ساده‌تر بوده و فاقد اتاقک مخصوص هستند. بدلیل مباحث ضدرطوبتی، کف این کانکسها با استفاده از متریالهای «pvc» و «آلومینیوم عاج‌دار» تولید میشود. ضخامت دیواره‌های این تجهیزات سرمایشی، (بسته به رویکرد عملگرایانه پروژه)، حدود 8 لی 16 سانتیمتر خواهد بود.

سردخانه کانکسی ثابت برای نصب در فضاهای بسته و باز قابل استفاده می باشد و هنگام استفاده از آن نیازی به ساخت اتاق مخصوص نیست. ضخامت لایه‌های عایق این سردخانه بین 7 تا 15 سانتیمتر می باشد.

این سردخانه‌ها در ابعاد مختلفی ساخته می شوند و ابعاد آن براساس نوع مواد غذایی و مدت زمان نگهداری آنها تعیین می شود. همچنین قابلیت نصب درب کشویی یا لولایی را دارد. برای ساخت کف سردخانه کانکسی ثابت از آلومینیوم عاج دار یا ورق پی وی سی استفاده می شود.

نمای داخلی سرد خانه ویترینی

سردخانه کانکسی متحرک

سردخانه کانکسی متحرک به گونه ای طراحی شده است که می توان آن را با جرثقیل یا لیفتراک حمل و جا به جا کرد و برای استفاده در شرایط موقتی بسیار مناسب می باشد. در طراحی این سردخانه‌ها نیز از تجهیزاتی نظیر قلاب ‌های مخصوص استفاده شده است و ضخامت لایه‌های عایق بدنه آن از 10 تا 15 سانتیمتر متغیر می باشد.

درب کشویی و لولایی بر روی سردخانه کانکسی متحرک قابل نصب است و برای ساخت کف آن می توان از آلومینیوم عاج دار یا پی وی سی استفاده کرد. این مدل سردخانه برای نگهداری مواد غذایی، مواد دارویی و انواع محصولات بهداشتی در دمای بالای صفر و زیر صفر کاربرد دارد.

سردخانه‌های کانکسی پرتابل یا قابل حمل، همانگونه که از نامشان پیداست، برای استفاده در پروژه های موقت و کوتاه مدت مورد استفاده قرار میگیرند. ازهمین رو دارای قلابهای خاصی هستند که بتوان آنها را با ماشینهای سنگین جابجا نمود. ضخامت دیواره ها و جنس کف این تجهیزات برودتی نیز به مانند مدلهای ثابت است. (pvc و آلومینیوم عاجدار)

سردخانه کانکسی ویترینی

سردخانه کانکسی ویترینی به ویترین مجهز می باشد و علاوه بر زیبایی و داشتن نمای چشم نواز، محصولات داخل خود را بدون نیاز به باز شدن درب نشان می دهد. درب های شیشه ‌ای این سردخانه‌ها می توانند تک لنگه یا دو لنگه باشند.

از این نوع سردخانه‌ها بیشتر در فروشگاه‌های مواد غذایی استفاده می‌شود و برای نگهداری مواد خوراکی، نوشیدنی‌‌ ها و مواد اولیه دیگر کاربرد دارد.

در قسمت ویترین این سردخانه‌ها شیشه دوجداره نصب می شود که باعث افزایش راندمان و کاهش اتلافات دما و سرما می‌شود. عایق دیگر قسمت‌‌ های این دستگاه از جنس پلی اورتان است و همین باعث می شود که مصرف انرژی سردخانه کانکسی ویترینی خیلی پایین تر از یخچال های ویترینی باشد. سردخانه کانکسی ویترینی در ابعاد دلخواه خریدار قابل طراحی و ساخت است.

اینگونه تجهیزات برودتی دارای ویترینهای شیشه ای هستند. همچنین درهای 1 لنگه و 2لنگه استفاده شده در این تجهیزات، شیشه ای می باشند؛ به همین جهت دارای زیبایی منحصر بفردی است. ضمناَ وجود ویترین ها موجب میشود که آلودگی کمتری وارد سردخانه های کانکسی ویترینی شود. زیرا مخاطبان اجناس و مواد غذایی را در ویترین می‌بینند و به راحتی و بدون ورود، انتخاب خود را انجام میدهند. کانکسهای سردخانه‌ای ویترینی در انواع فروشگاه‌های مواد غذایی، مراکز خرید و هایپرهای شرکتی مورد استفاده قرار میگیرد.

البته نباید سردخانه های ویترینی را با یخچالهای ویترینی اشتباه گرفت. چراکه سردخانه کانکسی ویترینی چه به لحاظ ابعاد و چه بلحاظ مصرف انرژی، در وضعیت مطلوبتری قرار دارد. علاوه بر عایق‌های قدرتمند، در راستای حفظ سرمای سردخانه ویترینی، از شیشه‌های دوجداره (درب و ویترینها) استفاده میشود.

سردخانه کانکسی ثابت

مشخصات سردخانه‌های کانکسی

سردخانه کانکسی دارای ویژگی ها و مشخصات خاص و منحصر به فردی است و به دلیل داشتن همین ویژگی ها به محصولی پرکاربرد و پرطرفدار تبدیل شده است. این مشخصات عبارتند از:

  • بدنه آن ضد آب و ضد رطوبت می باشد.
  • دوام و استحکام بالایی در برابر عوامل محیطی (مانند باد، باران، برف و آفتاب) و ضربه دارد.
  • داخل آن از لامپ هایی برای بهتر دیده شدن محتویات و عملکرد بهتر استفاده شده است.
  • بدنه آن ضد قارچ و ضد باکتری است.
  • بدنه و درب های آن کاملا عایق بندی شده اند.
  • عایق بسیار خوبی برای گرما و سرما می باشد.
  • کف آن صاف و بدون لغزش است.
  • می توان به راحتی آن را تخلیه کرد و محصولات جدید را درون آن چید.
  • می توان درون آن را خیلی راحت تمیز و ضدعفونی کرد.
  • قطعات و تجهیزات به کار رفته در آن بسیار باکیفیت و استاندارد هستند و از استقامت بالایی برخوردارند.
  • دارای کمترین میزان اتلاف سرما می باشد.
  • به تابلو برق دیجیتال و تمام اتوماتیک مجهز است.
  • در آن از کندانسورهای درجه یک استفاده شده است.
  • امکان چرخدار کردن آن وجود دارد.
  • در فضای باز قابل استفاده می باشد.
  • دارای محدوده دمای بین منفی 35 درجه سانتیگراد تا مثبت 35 درجه سانتیگراد می باشد.
  • حمل و نقل و جا به جایی آن راحت و آسان می باشد.
  • فوق العاده کم صدا است.
  • دارای مانیتورینگ دما می باشد.
  • می توان با توجه به نوع محصولات و مواد غذایی موجود در آن، روی درجه‌های مختلفی تنظیمش کرد.
  • امکان طراحی و ساخت آن با توجه به نیاز مشتری وجود دارد.
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.

قیمت سردخانه کانکسی

مزایای استفاده از سردخانه کانکسی

سردخانه کانکسی یک وسیله و دستگاه فوق العاده برای ذخیره کردن و نگهداری از محصولات است. این دستگاه محصولات و مواد غذایی مورد نیاز شما را همیشه در مناسب ترین شرایط و در دسترستان نگه می دارد. استفاده از سردخانه کانکسی مزایای زیادی دارد که در زیر به چند مورد اشاره کرده ایم.

  • باعث می شود مصرف برق کاهش پیدا کند.
  • باعث کاهش مصرف انرژی می شود و مصرف آن را بهینه می کند.
  • کشاورزان و دامداران می توانند با ذخیره و نگهداری محصولات خود در سردخانه‌ها، فروش بیشتری داشته باشند و سود بیشتری دریافت کنند.
  • فروشنده‌ها و تولید کننده‌های میوه می توانند با نگهداری میوه‌ها در سردخانه، در هر فصلی هر نوع میوه ای را روانه بازار کنند و در اختیار مردم قرار دهند. همچنین می توانند میوه‌هایی خوب و باکیفیت صادر نمایند.

کاربردهای سردخانه کانکسی

سردخانه کانکسی به دلیل کاربری آسان و نقش مهمی که در نگهداری مواد غذایی و خوراکی ایفا می کند، کاربردهای زیادی دارد و در اماکن مختلفی از آن استفاده می شود. در زیر به این کاربردها اشاره شده است.

  • کارخانه‌های تولید و بسته بندی مواد غذایی
  • هایپر مارکت ها و سوپرهای بزرگ
  • فروشگاه‌ها
  • عمده فروش ها
  • داروخانه‌ها
  • آشپزخانه‌های صنعتی
  • رستوران ها
  • هتل ها
  • باغات میوه
  • پروژه‌های عمرانی و ساختمان سازی
  • صنعت کشاورزی
  • صنعت دامداری
  • صنعت نظامی
  • صنایع پروتئینی
  • صنایع لبنی
  • صنایع دارویی

اجزای تشکیل دهنده سردخانه کانکسی

سردخانه کانکسی از اجزا و قسمتهای مختلفی تشکیل شده است اما این اجزا خیلی پیچیده نیستند و هر یک وظیفه ای بر عهده دارد.

اجزای تشکیل دهنده سردخانه کانکسی عبارتند از :

  1. موتور: موتور سردخانه برودت و انرژی تولید می کند و با کمترین مصرف برق، بیشترین بازدهی و راندمان را دارد. موتورهای قابل استفاده در ساخت سردخانه کانکسی معمولا دانفوس، تکامسه، کلترون می باشند که بنا بر سفارش و درخواست مشتری می توان از هر یک از آنها استفاده کرد.
  2. بدنه: بدنه دستگاه اصولا دو لایه می باشد و از ورود و خروج رطوبت، آب و عوامل محیطی دیگر به داخل سردخانه جلوگیری می کند و دوام بالایی دارد. ورق هایی که در ساخت سردخانه کانکسی استفاده می شود گالوانیزه با رنگ پوشش کوره ای یا استیل نسوز ضد زنگ می باشد. هر دوی این فلزها در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند. اما فلز استیل با دوام تر می باشد و قیمت نسبتا بالاتری دارد. جنس بدنه سردخانه در کاهش مصرف برق و افزایش میزان برودت تاثیر زیادی دارد.
  3. درب: از وارد شدن هوای گرم به داخل دستگاه و خارج شدن هوای سرد به بیرون جلوگیری می کند و می توان آن را از بیرون قفل کرد.
  4. کندانسور و اواپراتور: وظیفه کندانسور و اواپراتور انتقال گرمای محیط سردخانه به محیط بیرون و خنک سازی گاز حاصل از کمپرسور می باشد.
  5. فن خنک سازی موتور: موتور سردخانه را خنک می کند و راندمان آن را بالا می برد.
  6. لامپ های مخصوص: فضای داخلی سردخانه را نشان می دهند و انتخاب محصولات داخل آن را راحت تر می کنند.
  7. کمپرسور: وظیفه متراکم کردن گاز و افزایش فشار سردخانه را بر عهده دارد.
  8. دستگاه انبساط: باعث افت فشار در دستگاه می شود.
  9. دستگاه‌های کنترلی و ایمنی: که شامل فیلترها، تابلو برق، کنترلر، شیرهای سرویس و اطمینان می باشند.

محصول پر فروش: مخزن استیل

چگونگی چیدمان محصولات در سردخانه کانکسی

هنگام چیدمان و قرار دادن محصولات و مواد غذایی در سردخانه کانکسی باید به نکات و مواردی توجه کرد و آنها را رعایت نمود زیرا حتما باید هوا در داخل سردخانه گردش داشته باشد و محصولات و مواد مانع جریان هوا نشوند.

چیدمان درست و اصولی محصولات همچنین از ایجاد برفک در داخل سردخانه جلوگیری می کند. نکاتی که باید رعایت شود، عبارتند از:

  1. محصولات و مواد غذایی باید از دیواره‌های سردخانه حداقل 25 سانتیمتر فاصله داشته باشند.
  2. محصولات باید از یکدیگر 10 سانتیمتر فاصله داشته باشند.
  3. چیدمان محصولات باید براساس ارتفاع سقف سردخانه باشد تا استاندارد چیده شوند.
  4. مواد غذایی و محصولات باید براساس اولویت استفاده چیده شوند.

محصولاتی که دیرتر استفاده می شوند را باید در ردیف های عقب تر و محصولاتی که زودتر استفاده می شوند را در ردیف های جلو چید.

نحوه نگهداری از سرد خانه کانکسی

برای بالا بردن عمر مفید سردخانه کانکسی و افزایش راندمان و بهره وری آن باید از آن خوب استفاده و نگهداری کرد.

برای این کار نیاز به رعایت یک سری نکات می باشد که این نکات عبارتند از:

– مطمئن شوید از تجهیزات و قطعات باکیفیت و به روز در ساخت سردخانه استفاده شده است.
– هر روز قطعات سردخانه و خود آن را چک کنید تا دچار آسیب دیدگی نباشند.
– کمپرسور انرژی سردخانه را تامین می کند و نقش مهمی در آن دارد، هر روز یا هر هفته یکبار حتما آن را چک نمایید.

سردخانه کانکسی چگونه کار می کند؟

سردخانه کانکسی دارای سیکل تبرید تراکمی می باشد. به این صورت که از چهار مرحله استفاده می کند و با استفاده از یک سیال عامل، فاز گاز را به مایع و مایع را به گاز تغییر می دهد. سردخانه از این طریق می تواند گرمای داخل فضای خود را جذب کند و به فضای بیرون منتقل نماید. با توجه به سیکل تبرید تراکمی و روش کار آن، باید به طور مرتب قطعات و تجهیزات سردخانه چک شوند تا همیشه دما در نقطه مناسب و مطلوب باشد.

تاریخچه سردخانه‌های کانکسی

در زمان های قدیم نگهداری از مواد خوراکی و جلوگیری از فاسد شدن آنها، یکی از مهمترین دغدغه‌های انسان ها بوده است. بشر برای اینکه مواد غذایی را نگهداری کند و از فاسد شدن آنها جلوگیری نماید، آنها را در فضای سرد قرار می داد. اولین سردخانه کانکسی در سال 1800 ساخته شد. ساخت این سردخانه‌ها اولین قدم در پیشرفت تجاری بود و در کارخانه‌های صنعتی و بزرگ کاربرد زیادی داشت.
در سال 1872 سیستمی مکانیکی و صنعتی طراحی و اختراع شد که یخ تولید می کرد و مواد غذایی را درون خود نگه می داشت و از فاسد شدن آنها جلوگیری می کرد. ساخت این دستگاه و سیستم اولین گام در عرصه ساخت یخچال ها و سردخانه‌ها بود.

کم کم سردخانه‌ها اختراع و تولید شدند و برای نگهداری حجم زیادی از مواد غذایی، مواد شیمیایی و مواد دارویی از آنها استفاده می شد.

در سال 1930 سردخانه‌های کانکسی از اهمیت ویژه ای برخوردار شدند و توسط مردم بیشتری مورد استفاده قرار گرفتند. بعد از آن متخصصان و طراحان توانستند اولین فریزرها را اختراع کنند که هم در کارخانه‌های صنعتی و هم در خانه‌ها کاربرد داشتند و استفاده می شدند.

سردخانه‌ کانکسی 65 تنی

مراحل ساخت سردخانه کانکسی

ساخت سردخانه کانکسی دارای مراحلی است که باید گام به گام انجام شود. مراحل ساخت سردخانه کانکسی عبارت است از:

1. اولین مرحله نصب کابین است. ابعاد و اندازه کابین سردخانه با توجه به نیاز و حجم محصولاتی که مشتری می خواهد نگهداری کند، تعیین می شود.
2. مرحله دوم نصب دیواره‌ها می باشد. پنل دیواره‌ها باید حتما عمودی نصب شوند و تراز باشند.
3. مرحله سوم نصب سقف سردخانه است. توجه داشته باشید ارتفاع سقف سردخانه نباید زیر 3 متر باشد.
4. مرحله چهارم نصب کف سردخانه می باشد. کف سردخانه‌ها معمولا از ساندویچ پنل و یا یونولیت ساخته می شوند.
5. مرحله پنجم نصب در‌ب‌های سردخانه است. این مرحله جزء حساس‌ ترین مراحل ساخت محسوب می شود. درب‌ها باید حتما سر جای خود قرار بگیرند و تراز باشند.
6. مرحله آخر عایق کاری و چسب کاری سردخانه می باشد. درزهای سردخانه باید به خوبی عایق شوند تا دمای داخل آن تغییر نکند و به کمپرسور و دیگر تجهیزات داخلی سردخانه فشار وارد نشود.

قیمت سردخانه کانکسی

قیمت سردخانه کانکسی براساس قطعات به کار رفته در ساخت آن مانند نوع درب و آلیاژهای کف کانکس تعیین می شود. البته توان موتور، ابعاد سردخانه، نوع قطعات برودتی و جنس بدنه در تعیین قیمت نهایی دستگاه نقش مهمی دارند. قیمت نهایی و تمام شده سردخانه کانکسی به ابعاد، نوع و قطعات آن بستگی دارد.

مشتری می تواند با توجه به سرمایه خود و همچنین فضایی که در اختیار دارد، اندازه سردخانه را انتخاب کند. بعد از بررسی ها و تحقیقات اولیه و براساس سفارش و خواست مشتری می توان قیمت سردخانه کانکسی را تعیین و اعلام کرد. شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت این محصول و برآورد کردن هزینه‌های خود با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید.

از سردخانه کانکسی برای نگهداری میوه، گوشت، مرغ، سبزی، حبوبات، فرآورده‌های گوشتی مانند انواع سوسیس و کالباس، فرآورده‌های لبنی، بستنی، محصولات دارویی، مواد شیمیایی، مواد خوراکی و غذا استفاده می شود و می توان همه چیز را به صورت جداگانه درون آن قرار داد. این دستگاه در فضاهای مختلف و موقعیت های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد و مدل های زیادی دارد.

این سردخانه‌ها همچنین بسیار مقرون به صرفه هستند و باعث کاهش هزینه‌های دیگر شما می شوند. شما با استفاده از سردخانه کانکسی می توانید درآمد خود را افزایش دهید، ضایعات تولیدی خود را کاهش دهید و مواد غذایی و محصولاتتان را با خیالی آسوده و راحت در محیطی ایمن و عالی نگهداری کنید.

این دستگاه‌ها در ابعاد و ظرفیت های مورد نظر شما ساخته می شوند و شما می توانید با توجه به کار و حجم محصولات خود کوچکی و بزرگی و عمق آنها را انتخاب نمایید.

این محصول جزء زیر دسته‌های سردخانه صنعتی محسوب می شود لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه سردخانه صنعتی مراجعه فرمائید.

 

سردخانه کانکسی

سردخانه کانکسی از جمله‌ی مهمترین تجهیزات برودتی است که در سرتاسر کشور مورد استفاده قرار میگیرد. بخصوص در اقلیم های گرم کشور، استفاده از سردخانه کانکسی بمنظور نگهداری مواد گوشتی، پروتئینی، لبنیات و دیگر مواد فاسد شدنی، بسیار پرکاربرد است. به‌دلیل وجود انواع عایق حرارتی و تعبیه سیستمهای سرمایشی قدرتمند، سرما به‌خوبی در این تجهیزات برودتی حفظ میشود.

ضمناَ همواره در نقاط مختلف کشور، پروژه‌های مهندسی و عمرانی متعددی صورت می پذیرد. تمامی این پروژه ها نیاز به نگهداری مواد غذایی فاسدشدنی برای کارگران و مهندسین اسکان یافته دارند. ازهمین رو استفاده از سردخانه کانکسی یکی از بهترین گزینه های ممکن خواهد بود.

بلحاظ میزان سرما، سردخانه های کانکسی به دو مدل «سردخانه زیرصفر» و «بالای صفر» دسته بندی میشوند. ذخیره سازی انواع سبزیجات، مواد گوشتی و میوه‌جات در مدلهای سردخانه کانکسی بالای صفر (از دمای +5 تا -5) ممکن است. بیاد داشته باشید که این نوع تجهیزات برودتی برای نگهداری کوتاه مدت مواد غذایی مناسب می‌باشند. دیواره های سردخانه کانکسی مقاومت قابل توجهی دارد و همچنین دارای عایق حرارتی فوق العاده ای است. ذکر این نکته الزامیست که تمامی مدلهای این تجهیزات سرمایشی (سرد خانه کانکسی)، دارای قفسه‌بندی خاص خود هستند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *