جارو برقی صنعتی

جارو برقی صنعتی، دستگاهی است که بواسطه استفاده از چند موتور مکنده بسیار قوی توانایی دارد زباله های موجود در محیط های صنعتی را از طریق لوله خرطومی خود به داخل مخزن زباله کشیده و آنرا فیلتر نماید.

امروزه با وجود استانداردها و مقرارت سخت و ضروری، نظافت و پاکیزه بودن محل کار یک امر جدی و مهم است. اخیراً بسیاری از مشاغل از جاروبرقی صنعتی با کارایی بالا استفاده می کنند. به این ترتیب، آنها زمان نظافت و همچنین هزینه‌های مربوط به نظافت و نیروی انسانی را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند.

جارو برقی صنعتی چیست؟

این تجهیزات ماشین‌های سنگین و همچنین قوی و پیشرفته و با طراحی مدرن هستند که برای مکیدن خاک، زباله و سایر مواد جامد و مایع نامطلوب از کف و سطوح مختلف استفاده می ‌شوند. معمولا در محیطهای مانند ساختمانها و آپارتمانها، تأسیسات تولیدی، تأسیسات فلزکاری، کارگاه‌های نجاری، انبارها و سایر مناطق کاری که مقادیر زیادی مواد ناخواسته تولید می‌کنند، کاربرد دارند.

جاروبرقی صنعتی چیست

جاروبرقی صنعتی قادر است تا طیف وسیعی از مواد که عبارتند از: مواد ساینده، غبار، پودرهای ریز، تراشه‌های فلزکاری، سیالات فلزکاری، دود جوشکاری و… را جمع آوری کنند. جنس بدنه این دستگاه ها از استیل و اغلب دو یا سه موتوره هستند که در ابعاد و ظرفیت مختلف قابل تولید هستند.

کاربردهای جارو برقی صنعتی

با توجه به اینکه این نوع جاروبرقی ها در انواع و ابعاد مختلفی طراحی و تولید می شوند، می توانند در قسمت های مختلفی از جمله موارد زیر مورد استفاده قرار گیرند:

  • کارخانه ها
  • عملیات‌های ساختمانی
  • کارگاه ها
  • مدارس
  • رستوران ها
  • سالن‌های ورزشی
  • مراکز اقامتی
  • هتل ها
  • تولیدی ها

جاروبرقی های صنعتی روشی کارآمد و ایمن برای پاکسازی لکه ها، گرد و غبار، کثیفی و زباله ها هستند. این تجهیزات در هزینه‌های نیروی کار صرفه جویی می کنند و محیط های کاری ایمن، تمیز و مرتب را ایجاد می کنند.

به طور سنتی، جارو برقی به عنوان یک وسیله خانگی در نظر گرفته می شود که برای تمیز کردن فرش و سطوح مختلف استفاده می شود. در تولید و عملیات صنعتی، جارو برقی صنعتی ابزاری بسیار ضروری برای کمک به ارتقای شرایط ایمن و مطلوب تر است.

کاربردهای جارو برقی صنعتی

کاربرد جارو برقی‌های صنعتی در کشاورزی

موضوعی که کشاورزان قرن ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، گرد و غباری است که در اثر کشت غلات و خوراک دام ایجاد می شود. هر چقدر هم که گرد و غبار بی اهمیت به نظر برسد، قابل اشتعال و فرار است و به راحتی مشتعل می شود. جارو برقی صنعتی با طراحی و ساخت پیشرفته به طور ایمن گرد و غبار را جمع آوری کرده و خطرات و ضررها را از بین می برند.

استفاده در صنعت خودروسازی

در صنعت خودروسازی، بخشی از فرآیند تولید، استفاده از رنگ و پوشش به عنوان محافظ برای محصولات است. در این حالت بسیاری از ذرات رنگ درون محیط باقی میماند که در هنگام انجام تغییر رنگ، اسپری بیش از حد باقی مانده در یک غرفه رنگ باید با استفاده از یک سیستم فیلتراسیون بسیار کارآمد مانند جارو برقی صنعتی، مکیده شود.

کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنعت هوانوردی

صنعت هوانوردی همان الزامات صنعت خودروسازی را دارد زیرا آن ها از پودرها و رنگ ها در مونتاژ هواپیماها استفاده زیادی می کنند. بخش رایج تولید هواپیما استفاده از اتاق های تمیز رنگ است که نیاز به استفاده از فیلترهای HEPA و جارو برقی های صنعتی با کارایی بالا دارد. همچنین بعد از اتمام فرآیند مونتاژ، قبل از تحویل هواپیما، با استفاده از جارو برقی های صنعتی قابل حمل کوله پشتی، می بایست تمامی محفظه های داخل کابین ها و محفظه های عملیاتی به طور کامل تمیز می شود.

استفاده از جارو برقی‌های صنعتی در صنایع شیمیایی

شرایط حساس و خطرناک بخش رایج در صنایع تولید مواد شیمیایی است. کارگران دائماً در معرض خطر مواد سمی و مضر هستند. از این رو از جارو برقی صنعتی در صنایع شیمیایی برای بازیابی، نگهداری و پاکسازی محیط از مواد مضر استفاده می شود.

استفاده در بخش مراقبت های بهداشتی

استانداردها و مقررات صنعت مراقبت های بهداشتی ایجاب می کند که تجهیزات، فوق العاده تمیز و عاری از آلودگی باشند. جاروبرقی های صنعتی برای اطمینان از ایمنی کارکنان و برای تمیز کردن و از بین بردن هر نوع آلودگی یا باکتری مضر استفاده می شود. اگرچه می توان از جارو برقی های معمولی استفاده کرد، اما استفاده از چنین تجهیزاتی خطر انتشار مواد عفونی موجود در هوا را دارد که به راحتی توسط جارو برقی های صنعتی گرفتار شده و به طور کل نابود می شوند.

استفاده در معدن

مشکل گرد و غبار در صنایع معدنی مشابه مشکلات کشاورزی است. گرد و غبار حاصل از عملیات معدنی قابل اشتعال، فرار و در یک محیط بسته بسیار مضر است. جارو برقی صنعتی، با عملکرد بالا، برای بازیابی گرد و غبار معدن و مایعات مورد استفاده به عنوان بخشی از عملیات معدن، ایده آل هستند.

استفاده در صنایع دارویی

در صنعت داروسازی، تکنسین های تولید با طیف وسیعی از مواد شیمیایی و پودرها بهنگام تولید دارو کار می کنند و در استفاده از تجهیزات تولیدی در این صنعت باید دقت بالایی داشت و نیاز شدید به پاکسازی و ضد عفونی کردن محیط بصورت مداوم وجود دارد. بکار گیری از جارو برقی صنعتی سبب می شود تا باقی مانده‌های مواد شیمیایی به خوبی حذف گردد.

انواع جاروبرقی صنعتی

جهت حذف و تمیز کردن مواد مختلف به تجهیزاتی احتیاج است که به طور خاص برای رفع نیازهای فرآیند تمیزکاری طراحی شده باشند. انواع جارو برقی‌های صنعتی برای حذف لکه‌های نفتی، پودرها، ماسه، سنگها و مجموعه ای از مواد با قطرها و اندازه ذرات مختلف، مهندسی و طراحی شده اند. ب

ه طور سنتی، جاروبرقی ها به عنوان یک وسیله تمیز کننده در نظر گرفته می شدند که دارای مخزنی بر روی چرخ هایی است که توسط کارگران به اطراف کشیده می شود. اگرچه این موضوع برای برخی از جارو برقی های صنعتی صادق است، اما برخی از آن ها به بزرگی یک اتاق هستند یا در پشت یک کامیون نصب می شوند و کارگران باید در رابطه با نحوه استفاده از آن ها آموزش ببینند.

یادتان باشد هنگام تخلیه مخزن یک جارو برقی صنعتی، مهم است بدانید این مخزن می تواند حاوی انواع مواد جمع آوری شده شامل مواد سنگین، حجیم، خطرناک و سمی باشد.

در ادامه به معرفی برخی از جارو برقی های صنعتی می پردازیم :

جاروبرقی صنعتی سه موتوره کارواشی

جارو برقی کارواشی

این نوع جارو برقی صنعتی با کالسکه فلزی اولین و تنها مدلی است که دارای نشان استاندارد ملی ایرانی می باشد و از موتورهای پیشرفته دو پروانه سایکلون (AEG) در ساخت آن استفاده شده است.

در این سیستم های نظافتی، خنک شدن موتور در حین کار و با هوای تمیز انجام می شود و سبب افزایش طول عمر، راندمان و بازدهی سیستم می شود. این مزیت در نهایت به قابلیت استفاده طولانی مدت بدون کم شدن قدرت موتور منتهی می شود. این نوع جاروهای برقی صنعتی همانطور که از نامش مشخص است برای استفاده در کارواش‌ها مناسب است که قدرت موتور آن 3600 وات و وزن آن 3 کیلوگرم می باشد.

جارو برقی موتوری یک و سه فاز

یکی از ویژگی‌های متمایز کننده جارو برقی صنعتی نوع موتور آن ها است که می تواند یک یا سه فاز باشد. موتورهای تک فاز و سه فاز بر اساس اصل ایجاد میدان مغناطیسی کار می کنند. تفاوت بین آن ها حرکت میدان مغناطیسی است.

یک موتور تک فاز دارای میدان مغناطیسی نوسانی است و به جلو و عقب حرکت می کند. این نوع موتور دارای گشتاور راه اندازی صفر است و مستلزم استفاده از فاز دوم است. تفاوت این دو نوع موتور در میزان توان عملکرد آن هاست که جارو برقی های صنعتی دارای موتورهای سه فاز قدرتمندتر و قویتر از موتورهای تک فاز هستند.

جارو برقی صنعتی کوچک چیست؟

پیش تر آموختیم جارو برقی یکی از مهمترین تجهیزات برای نظافت است، اما اگر فضای کوچکی برای تمیز کردن داشته باشید، می تواند استفاده از این وسیله کاربردی کار سختی باشد. در این صورت می توانید با جارو برقی صنعتی کوچک، کارهای خود را سریعتر و با همان قدرت سیستم های بزرگتر انجام دهید.

جارو برقی صنعتی پاناسونیک

جارو برقی پاناسونیک مدل «MC-YL799» جزء جارو برقی های سطلی است که با کیفیت و قدرت بالا در بازار شناخته شده اند و اغلب برای سالن‌های بزرگ از جمله: هتل ها و سالن‌های همایش، مساجد، رستوارن ها و… به علت مزایای منحصر به فرد استفاده می شود. از ویژگی‌های آنها می توان به ظرفیت، قدرت بالا و فیلترهای بهداشتی که امکان شست و شوی آنها وجود دارد و همچنین قابلیت دمندگی و سیم جمع کن اشاره کرد.

جارو برقی صنعتی جنرال فیت

یکی از پر فروش ترین نوع جارو برقی‌های صنعتی، جارو برقی جنرال فیت مدل «Parastoo 5300» است که به علت کیفیت مطلوب و قدرت زیاد برای فروشگاه ها، منازل ویلایی، هتل ها، مراکز خرید و… استفاده می شود. این محصول به علت استفاده از قطعات با کیفیت و مهندسی شده در ساخت از راندمان بالا و همچنین طول عمر بالایی برخوردار است.

جارو برقی صنعتی کارچر

این محصول مدل MV5P محصولی چند منظوره است که میزان قدرت مکش آن عالی می باشد. این محصول با توان زیاد و با استفاده از چهار چرخ که امکان چرخش 360 درجه را دارند به راحتی آب و خاک را از سطوح مختلف تمیز می نمایند.

بر روی سطح این دستگاه پریز برقی وجود دارد که می توان از آن به منظور منبع تغذیه استفاده کنید. ویژگی های این محصول شامل: دو عدد نازل برس دار و لاستیک دار است که به شما برای تمیز شدن درزها و شکاف ها کمک می کند و دارای یک عدد سری پارویی است.

جاروبرقی صنعتی بوش

از پر مصرف ترین برند خارجی جاروهای برقی صنعتی، برند بوش مدل GAS 20 L SFC که امروزه بهترین گزینه و انتخاب است. این محصول با نیروی مکش بیش از 215 میلی بار و ظرفیت مخزن 20 لیتر دارای موتور بسیار قدرتمند 1200 واتی می باشد. یکی از قابلیت‌های مهم این دستگاه امکان استفاده به منظور دمنده هوا برای خشک کردن سطوح مانند سطوح تازه رنگ شده است.

این محصول با صدای کم و مصرف انرژی پایین، عملکرد فوق العاده ای را از خود به جای می گذارد. امکان دمندگی برای این جارو برقی بوش هم با جابجا کردن خرطومی آن از جلو به پشت دستگاه به راحتی امکان پذیر است. لوازم جانبی این جارو برقی رابط های مختلف از جمله: تلسکوپی، رابط اتصال به ابزار و خرطومی و سری کف و..  هستند.

جارو برقی صنعتی ماکیتا (Makita)

جارو برقی صنعتی 35 لیتری ماکیتا ساخت ایتالیا، دارای سیستم اتوماتیک روشن و خاموش شدن بهنگام داغ کردن دستگاه است. توان آن 2000 وات و دارای وزن 8 کیلوگرم و با قابلیت مکش عالی پسماندهای تر و خشک طراحی شده است.

جارو برقی کوله پشتی

این نوع جارو برقی صنعتی برای محیط‌هایی نظیر کتابخانه‌ها، آسانسورها، راهروهای تاریک، انبارها، راه پله ها و… مناسب است که از مزایای آن می توان به موتور و دمنده قوی، محل نگهداری سیم و وسایل، اتصالات مرغوب، جابجایی راحت، استفاده با هر دو دست (کویل 360 درجه)، موتور دو پروانه 1200 وات و… اشاره کرد. در مکان‌هایی که نیاز به جابجایی بالا وجود دارد و محدودیت در حمل جارو برقی صنعتی دارند این مدل بسیار کارایی دارد.

خرید جارو برقی صنعتی

وقتی نوبت به خرید یک جارو برقی صنعتی می رسد، تصمیم گیری در میان طیف وسیعی از انواع جاروهای برقی صنعتی، بسیار دشوار است. در خرید جاروهای برقی صنعتی به نکات زیر توجه کنید:

  • قدرت مکش
  • سرعت مکش
  • نحوه فیلتراسیون گرد و غبار
  • میزان قابلیت حمل و نقل و قدرت مانور آن
  • توان موتور
  • ظرفیت و جنس مخزن زباله

قیمت جارو برقی صنعتی

قیمت جارو برقی صنعتی

نوسانات بازار و شرایط اقتصادی جزء عوامل متعددی است که قیمت جاروبرقی صنعتی تحت تاثیر آن است. همچنین قیمت جارو برقی صنعتی تحت تاثیر شاخص ها و پارامترهای دیگری نظیر میزان کیفیت و استاندارد قطعات مورد استفاده در ساخت دستگاه و در مرحله بعد نوع برند است.

از تاثیر گذار ترین پارامترها در تعیین قیمت جارو برقی صنعتی، نوع آن است که سبب متفاوت بودن قیمت این دستگاه می شود. همچنین عواملی نظیر ابعاد و ظرفیت، لوازم جانبی و قطعات لازم، جنس بدنه و… موجب یکسان نبودن قیمت جارو برقی صنعتی می گردد.

تفاوت جارو برقی صنعتی و خانگی

رایجترین تفاوتی که بین جارو برقی‌های خانگی و صنعتی وجود دارد این است که مدلهای خانگی مجهز به موتورهای سریع، کم هزینه و البته غیرقابل اعتماد هستند که عمر کوتاهی دارند به ویژه زمانی که چندین بار در روز مورد استفاده قرار می گیرند. از طرفی دیگر جارو برقی صنعتی به دلیل کاربرد خاصی که دارند با کیفیت بالا و موتورهای قوی طراحی شده اند که در زمان کار طولانی مشکلی برای آنها به وجود نخواهد آمد.

این دستگاه‌ها با کیفیت و طراحی قدرتمند دارای سیستمهای فیلتراسیون بزرگ هستند که امکان فیلتراسیون کارآمدتر را فراهم می کند. در مقابل جاروبرقی خانگی از سیستم فیلتراسیون تک مرحله ای تشکیل شده است. همچنین جارو برقی صنعتی دارای قدرت مکش بالاتر، مخزن بزرگتر و قابلیت جمع آوری زباله‌های خشک و مرطوب را دارند.

در حقیقت دو پارامتر قدرت بیشتر و استفاده برای جمع آوری زباله‌های تر از مزیتهای جارو برقی های صنعتی در مقابل مدلهای خانگی به حساب می آیند.

مزایای جارو برقی صنعتی

جاروبرقی ها برای حذف کثیفی، گرد و غبار، زباله و مواد ناخواسته از طریق ایجاد فشار منفی طراحی شده اند. با جمع‌آوری زباله‌ ها، آن‌ ها را به داخل کیسه یا واحد جمع ‌آوری می ‌برند تا بعداً دفع شوند. فرآیند تمیز کردن از طریق استفاده از جارو برقی تا حدودی ساده است. جارو برقی صنعتی کارآمد، سریع و قابل اعتماد است. این دستگاه ها سودمند و برای محیطی تمیز و عاری از گرد و غبار و کثیفی انتخاب و جایگزینی عالی هستند.

مقرون به صرفه بودن

از جارو بروقی صنعتی برای محیط های بزرگتر و مساحت بیشتر و که ممکن است ساعت ها از آن استفاده شود، محصولی قابل اعتماد و با کیفیت است و بهره گیری از آن سبب کاهش هزینه ها و نیروی انسانی می شود. جارو برقی صنعتی را می توان برای هر نوع شرایط یا نیاز های نظافتی، طراحی و تطبیق داد.

صرفه جویی در زمان

نظافت یک محیط بزرگ امری زمان بر و پر زحمت است. با تهیه یک جارو برقی صنعتی تضمین می کند که زمان و انرژی صرف شده برای تمیز کردن کاهش یافته و به حداقل می رسد.

سازگاری با محیط زیست

هر صنعتی دائماً نگران ردپای زیست محیطی خود است و به طور مداوم در حال تحقیق در مورد روش هایی برای کاهش اثرات زیست محیطی است. جارو برقی صنعتی با مکانیزم هایی که برای به دام انداختن کثیفی، گرد و غبار، کنه ها، و سایر آلاینده ها طراحی شده اند. استفاده از آن ها به ایجاد یک محیط کار سالم، ایمن و تمیزتر کمک می کند.

قدرت پاک کنندگی بالا

به مدت طولانی بسیاری از کسب و کارها مانند هتل ها و مساجد برای پاکسازی و تمیز شدن محیط از روشهای قدیمی و ابتدایی استفاده می کردند که مقداری از کثیفی ها نیز باقی می ماند. اما امروزه با بهره گیری از جارو برقی صنعتی با عملکرد فوق العاده عالی هیچ گونه کثیفی و آلودگی در محیط کاری شما باقی نمی ماند و روش موثرتری در پاکسازی محیط است.

بالا بردن سلامتی پرسنل

این محصول با کیفیت بالا و فیلترهای قدرتمند برای حذف بهتر آلاینده‌های هوا طراحی شده اند. تمامی محیطهای کاری آلوده به آلرژن ها، باکتریها و آلاینده‌های میکروبی هستند که از طریق سیستم جریان هوا دمیده می شوند. جارو برقی صنعتی کارآمد، ایمن و قابل اعتماد برای به دام انداختن و جذب آلاینده‌های مضر موجود در هوا و حذف آن ها تولید شده اند.

مزایای جاروبرقی صنعتی

در نتیجه:

جارو برقی صنعتی یکی از تجهیزات فوق العاده عالی است که برای حذف زباله ‌های کارگاهی، زباله‌های صنعتی، زباله‌های ساختمانی و مواد باقی‌مانده پس از یک فرآیند تولید یا پروژه ساخت ‌و ساز طراحی و ساخته شده است.

جاروهای برقی صنعتی که در سیستم های گرد و غبار استفاده می شوند، هوا را از غلظت ذرات سنگین در محیط های کاری جمع آوری، فیلتر و تصفیه می کنند تا یک محل کار ایمن و تمیز ایجاد کنند. جارو برقی های صنعتی در طیف وسیعی از ابعاد و ظرفیت و انواع مختلف وجود دارد.

جاروبرقی های صنعتی در هزینه‌های کار صرفه جویی می کنند و محیط های کاری ایمن، تمیز را ایجاد می کنند.

عوامل موثر در کیفیت جارو برقی صنعتی

  • روش و مواد اولیه ساخت بدنه بالای جارو
  • مخزن (سطل استیل) جارو
  • کالسکه (ترالی حمل) جارو
  • برند الکتروموتور استفاده شده در جارو
  • وجود برد اتوماتیک
  • بست ها و اتصالات ورودی

درک مشخصات جاروبرقی یکی از چالش برانگیزترین جنبه‌های انتخاب یک جاروبرقی جدید است. اول و مهمتر از همه، مصرف کنندگان جاروبرقی می خواهند که بهترین قابلیت تمیز کردن را ارائه دهد.

اکثر مصرف کنندگان معمولاً توانایی تمیز کردن را با “قدرت” یا “مکش” یکی می دانند. موتور جاروبرقی (VACUUM CLEANER MOTOR) قلب جاروبرقی است. موتور وکیوم از قطعات الکتریکی متصل به یک فن یا چند فن تشکیل شده است.

هنگامی که فن ها می چرخند، یک خلاء جزئی ایجاد می شود و فشار داخل جاروبرقی کمتر از فشار هوای محیط (یا موجود) در اتاق می شود. از آنجایی که فشار هوا در خارج از جاروبرقی بیشتر از داخل جاروبرقی است، هوا به سرعت از داخل جاروبرقی عبور می کند.

جاروبرقی صنعتی چگونه کار می کند؟

اولین قدم در عملکرد یک جارو برقی صنعتی ایجاد فشار منفی است. برای مدل های خانگی، خلاء فشار منفی توسط یک موتور کوچک ایجاد می شود که فشار داخل را تغییر می دهد. اما جارو برقی های صنعتی به انرژی بسیار بیشتری برای ایجاد فشار منفی برای کشیدن مواد سنگینی که جمع آوری می کنند نیاز دارند.

مکانیزم کارکرد جاروبرقی صنعتی بر پایه ایجاد خلا در مخزن آن استوار است. این خلا توسط یک پمپ مکنده، که می تواند از نوع توربینی، سانتریفیوژ یا کانال جانبی باشد، ایجاد می شود.

  1. روشن کردن دستگاه: با روشن شدن جاروبرقی، موتور پمپ مکنده به کار می افتد.
  2. ایجاد خلا: پمپ با چرخش، هوای داخل مخزن را به بیرون هدایت می کند و در نتیجه خلا نسبی در مخزن ایجاد می شود.
  3. مکش ذرات: به دلیل اختلاف فشار بین هوای بیرون و داخل مخزن، ذرات و آلودگی ها از طریق لوله خرطومی و نازل به داخل مخزن کشیده می شوند.
  4. فیلتراسیون: فیلترهای جاروبرقی صنعتی ذرات معلق در هوا را جذب می کنند و از خروج آنها به محیط جلوگیری می کنند.
  5. جمع آوری مواد: ذرات و آلودگی های مکش شده در مخزن جاروبرقی جمع آوری می شوند.
  6. تخلیه مخزن: پس از پر شدن مخزن، باید آن را تخلیه و تمیز کرد.

اجزای اصلی جارو برقی صنعتی

الکتروموتور

این موتورها به علت قدرت بالا در کشش در این نوع از جارو برقی ها استفاده می شود. برای افزایش طول عمر و راندمان آنها، هنگام استفاده مجدد از آن، به مدت 15 یا 20 دقیقه موتور را خاموش کنید و بعد از سرد شدن موتور می توانید دوباره از آن استفاده کنید.

فیلتر

جارو برقی های صنعتی از یک فیلتر که جنس آن نمد است تعبیه شده است که موجب جلوگیری از ورود گرد و غبار به درون موتور می شود. همواره بعد از استفاده از جارو، فیلتر را جدا کرده و می بایست با آب آن را شسته و بعد از خشک شدن آن را در محل مناسب خود قرار دهید.

اجزای جاروبرقی صنعتی

مخزن

مخزن مورد استفاده در جارو برقی های صنعتی از جنس استیل ضد زنگ است. جارو برقی صنعتی به علت داشتن قابلیت جمع آوری همزمان زباله‌های جامد و مایع، آب جمع آوری شده را به داخل مخزن استیل هدایت می کنند و آب جمع آوری شده می تواند موجب زنگ زدگی مخزن شود به همین دلیل در ساخت این مخازن از استیل ضد زنگ استفاده می شود تا از بروز این مشکلات جلوگیری شود.

تجهیزات جانبی

نازل جارو برقی صنعتی

انواع لوازم جانبی این محصول بسته به ویژگیهای ماده و موادی که جارو برقی با آن کار می کند متفاوت است. هدف از لوازم جانبی تطبیق خلاء با شرایط کار است و شامل بسته‌های باتری، برس های دستی و دیواری، اسکاج، نازل های کف، نازل های فله ای در اندازه‌های مختلف و اتصالات و لوله های خرطومی می باشد.

ظرفیت جارو برقی صنعتی

جارو برقی صنعتی در انواع مختلف و طیف وسیعی از ظرفیت و ابعاد طراحی و تولید شده است. اغلب مخازن انباشت زباله درون این دستگاه‌ها در ظرفیتهای بالایی تولید و طراحی می شود که بدنه آنها از جنس استیل است (اغلب مخزنهای زباله این مدل از جارو برقی ها 20 تا 70 لیتری است) و دو یا سه موتوره تولید می شوند.

این تجهیزات دارای ولتاژهای 220 و 1000،1200 و… و قدرت آن ها از 100 وات متغیر است. جارو برقی های صنعتی دارای چرخ های عقب بزرگ و چرخ های چرخان جلویی هستند. وزن این دستگاه‌ها بسیار متنوع می باشد. (25، 30 و 40 کیلو گرم و…). نهایتا اینکه این دستگاه می تواند در ابعاد مختلف منجمله قطرهای50، 70، 100 و… تولید شود.

ظرفیت های جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی نیمه صنعتی

جارو برقی نیمه صنعتی بسیاری از فرآیندهای سخت و پیچیده سیستمهای بالا یعنی جارو برقیهای صنعتی در نظافت را تسهیل کرده است. این تجهیزات پیشرفته، سرعت مانور بالا و ضریب ایمنی عالی دارند. این محصول دارای قدرت موتور بالا، کم صدا و کم مصرف است که امروزه طرفداران زیادی دارد. جنس بدنه آن از پلیمر استیل است و با یک موتور پر قدرت که مکش بالایی دارد طراحی شده است.

از جارو برقی نیمه صنعتی برای نظافت درون هتل‌ها، سالنهای همایش، مسافرخانه ها و… استفاده می شود. این مدل از جارو برقی ها به جهت استفاده از سینی چرخ دار به جای کالسکه، دارای ابعاد جمع و جورتری می باشد. همچنین چون وزن سبک تری دارد، به راحتی قابل حمل است.

جارو برقی نیمه صنعتی سطلی یک موتوره دارای دو مدل خاک (مخصوص جمع آوری زباله‌های خشک) و آب و خاک (مخصوص جمع آوری مایعات و زباله‌های تر و خشک) می باشد. جارو برقی سطلی یک موتوره آب و خاک با طراحی زیبا و موتور قوی کم صدا می باشد و دارای بدنه مخزن زباله تمام استیل ضخیم و فیلتر نمدی قابل شست و شو است.

در انتها پیشنهاد میکنیم بمنظور آشنایی با سایر تجهیزات لاندری که توسط تجهیز گستر خاورمیانه بعنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران، تولید می شود با ما همراه باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *