شوتینگ سیب زمینی

شوتینگ سیب زمینی جزء تجهیزات به روز فست فودها می باشد که وظیفه گرم نگه داشتن سیب زمینی سرخ کرده را دارد. در فست فودها به دلیل مصرف بالای سیب زمینی سرخ شده معمولا مقادیر زیادی سیب زمینی توسط سیب زمینی سرخ کن، سرخ می شود تا در مواقع نهار و شام، سرو سیب زمینی سرخ شده با سرعت بیشتری انجام شود و به همین دلیل نیاز به دستگاهی داریم تا این سیب زمینی های سرخ شده را برای مدت نسبتا طولانی گرم نگه دارد.

شوتینگ سیب زمینی هم به عنوان دستگاه نگه دارنده سیب زمینی سرخ شده و هم به عنوان یک شو خوب در فست فودها مورد استفاده قرار می گیرد و کارآیی بالایی در بحث سودآوری و رفاه مشتریان دارد.

شوت سیب زمینی توسط تولید کنندگان در طرح های مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردد، هر کدام از تولیدکنندگان و سازندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی با توجه به سری محصولات و طراحی منحصر به فرد اقدام به تولید این محصول کاربردی می نمایند.

خرید شوتینگ سیب زمینی

معمولا خرید شوتینگ سیب زمینی توسط فست فودها، فود کورتها، هتلها و… که سرو سیب زمینی سرخ کرده دارند صورت می گیرد، خرید این لوازم آشپزخانه صنعتی بسیار مهم باید از فروشندگان معتبر و در حقیقت سازندگان و نه شرکتهای تامین کننده (واسطه) تجهیزات آشپزخانه صنعتی باشد. گروه صنعتی تجهیز گستر خاورمیانه به عنوان یکی از تولیدکنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شما پیشنهاد می کند بدون واسطه از خود تولید کننده اقدام به خرید شوتینگ سیب زمینی نمایید تا علی رغم قیمت پایین تر بتوانید از خدمات پس از فروش آن نیز بهره ببرید.

خرید شوتینگ سیب زمینی از گروه صنعتی تجهیز گستر خاورمیانه باعث می گردد تا بتوانید در صورت نیاز به تغییرات سفارشی، این مهم را با کارشناسان مرتبط انجام داده تا دستگاه مورد نظر شما کارآ و مفید واقع شود.

برای خرید شوتینگ سیب زمینی ابتدا با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید تا ضمن آشنایی با کاربرد و انواع شوتینکهای سیب زمینی این شرکت از نظرات کارشناسی نیز بهره برده و خریدی مطمئن را انجام دهید.

مشخصات فنی شوتینگ سیب زمینی

  1. شوتینگ سیب زمینی صنعتی از شاسی استنلس استیل و بدنه داخلی و خارجی از ورق استنلس استیل 304 (No-4) خش دار برند مرغوب خارجی به ضخامت 1-2 میلیمتر درست شده است با جوشکاری به روش TIG و با گاز آرگون
  2. دارای چراغ حرارتی جهت گرم نگه داشتن سیب زمینی سرخ کرده
  3. دارای منافذ جهت گرفتن روغن اضافی از سیب زمینی که باعث ترد شدن سیب زمینی می گردد.
  4. دارای مخزن انباشت روغن از جنس استنلس استیل 304 پرس
  5. دارای دو مخزن برای نگهداری سیب زمینی سرخ کرده و پاکت بسته بندی مخصوص سیب زمینی
  6. دارای ترموستات برند مرغوب خارجی جهت کنترل دما
  7. دارای المنت برقی از نوع میله برند مرغوب خارجی
  8. توان: 5Kw
  9. ولتاژ مورد نیاز: 220V/60Hz
  10. وزن: 25 کیلوگرم
  11. ابعاد شوتینگ سیب زمینی: 80 طول * 60 عرض * 60 ارتفاع (ابعاد به سانتیمتر)
  12. مجهز به نور آرایی داخلی
  13. پایه‌های استنلس استیل با قابلیت تنظیم ارتفاع
  14. قابلیت سفارش بصورت ثابت و یا متحرک
  15. دارای گواهی استاندارد و نشان ملی استاندارد ایران
  16. طراحی و ساخت با پیشرفته ترین و به روز ترین ماشین آلات تجهیزات آشپزخانه صنعتی
  17. دارای گارانتی و خدمات پس از فروش

قیمت و خرید شوتینگ سیب زمینی

قیمت شوتینگ سیب زمینی بر اساس اندازه و نوع آن تعیین می شود و هر یک از تولید کنندگان شوت سیب زمینی دارای طرح اختصاصی هستند.

قیمت و خرید شوتینگ سیب زمینی را به راحتی می توانید از تولیدکنندگان آن دریافت نمایید و این مسئله که چه متریالی در ساخت و تولید به کار برده شده است بسیار بر قیمت این دستگاه تاثیر گذار است.

قیمت شوتینگ سیب زمینی

گروه صنعتی تجهیز گستر خاورمیانه به عنوان تولید کننده شوت سیب زمینی و همچنین تولید کننده تجهیزات فست فود سعی در ارائه منصفانه ترین قیمت می نماید که با کمترین حاشیه سود در نظر گرفته شده است.

قیمت شوت سیب زمینی با توجه به تغییرات قیمت متریال (استیل) تغییر می کند و به همین دلیل امکان ارائه لیست قیمت وجود ندارد و متقاضیان عزیز برای کسب اطلاع از قیمت شوتینگ سیب زمینی با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.

چنانچه درخواست شوت سیب زمینی سفارشی را نیز دارید بهتر است طرح خود را با کارشناسان این شرکت در میان گذاشته و ضمن استعلام قیمت در مورد مزایا و معایب این تجهیزات پرکاربرد در آشپزخانه‌‌های صنعتی و رستورانها اطلاعات کافی کسب نمائید.

شوتینگ سیب زمینی 3 طبقه

شوتینگ سیب زمینی 3 طبقه تولیدی گروه صنعتی تجهیزگستر خاورمیانه از ورق استنلس استیل گرید 304 که بسیار زیبا و ضد زنگ و بدون تغییر رنگ می باشد؛ ساخته می شود و جهت ایمنی بالاتر دارای یک المنت سرامیکی می باشد.

شوتینگ سیب زمینی 3 طبقه تولیدی این شرکت با استفاده از برقی شهری با توان مصرفی 2 کیلو وات قادر به گرم نگه داشتن و تخیله سیب زمینی ویژه رستورانها، فست فودها و آشپزخانه های صنعتی می باشد. از شوتینگ 3 طبقه می توان در جهت گرم نگه داشتن همبرگر، پیراشکی نیز استفاده نمود. مخزن محل تخلیه سیب زمینی از جنس استیل و بصورت متحرک می باشد.

شوتینگ سیب زمینی 3 طبقه در دو قالب استاندارد و سفارشی قابل طراحی و تولید می باشد. ابعاد استاندارد این محصول 70*50*75 و ابعاد سفارشی آن 70*55*80(طول*عرض*ارتفاع) می باشد.

غالبا شوتینگهای سیب زمینی بصورت یک طبقه و دو طبقه طراحی و در بازار موجود می باشد. اما ما بسته به سفارش مشتریان و رستورانها و آشپزخانه هایی که مصرف بالایی دارند اقدام به طراحی و تولید نموده ایم.

شوتینگ سیب زمینی طرح آمریکایی

طراحی آن برگرفته از مدلهای آمریکایی و دارای ویژگی های زیر می باشد:

  1. ابعاد 70*63*70
  2. وزن دستگاه 25 کیلوگرم
  3. تمام استیل و استفاده ورق استیل 1 میل
  4. میزان برق مصرفی 1300 وات
  5. دارای دو المنت سرامیکی 650 وات
  6. مجهز به چراغ روشنایی نسوز
  7. استفاده از برق تکفاز
  8. ولتاژ 220 ولت
  9. رابط کاربری برقی مکانیکی
  10. دارای کنترل کننده دما
  11. ترموستاتیک
  12. پایه ها قابل تنظیم
  13. دارای بنماری با عمق 10
  14. با دوام، مقاوم و…

✔✔ محصولات پیشنهادی:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *