مایع ماشین ظرفشویی صنعتی

پودر یا مایع ماشین ظرفشویی صنعتی بعنوان جزء لاینفک ماشینهای ظرفشویی صنعتی امروز تقاضای بسیار زیادی در رستورانها، آشپزخانه‌های صنعتی، غذاخوری ها، فودکورتها، تالارهای عروسی، سالن های غذاخوری پالایشگاه ها، شرکتهای بزرگ و کارخانجات و هر جایی است که از این دستگاه بمنظور شستشوی ظروف کثیف استفاده می شود، دارد.

ماشین ظرفشویی صنعتی یکی از دستگاه ها و تجهیزات مهم و ضروری در آشپزخانه های صنعتی و مکان هایی مانند رستوران ها، کترینگ ها، هتل ها، کافی شاپ ها، دانشگاه ها، بیمارستان ها، تالار‌های پذیرایی و مراکز دولتی که پرسنل و رفت و آمد زیادی دارند، می باشد.

پودر ماشین ظرفشویی صنعتی

این دستگاه ظروف و وسایل آشپزخانه صنعتی را در حجم و تعداد بالا به خوبی می شوید و تمیز می کند. این ماشین ها ابعاد و ظرفیت های مختلفی دارند و هم در صنایع و هم در منازل مورد استفاده قرار می گیرند. ماشین ظرفشویی صنعتی ویژگی های منحصر به فرد و مزیت های زیادی دارد و به همین دلیل در صنایع و فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

مهم ترین این مزایا عبارتند از:

  • باعث کاهش مصرف برق می شود.
  • مصرف آب را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد زیرا حداقل آب را برای شست و شو و آب کشی ظروف استفاده می کند.
  • به طور کلی، باعث کم شدن هزینه های جانبی می گردد و شما می توانید به راحتی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

ماشین ظرفشویی برای شست و شوی ظروف و تمیز کردن آنها، به ماده شوینده نظیر پودر، مایع، قرص و ژل نیاز دارد. از پودر و مایع بیشتر برای ماشین ظرفشویی صنعتی استفاده می شود و قرص و ژل بیشتر برای ماشین ظرفشویی خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.

مهم ترین نکته ای که هنگام انتخاب پودر و مایع ماشین ظرفشویی صنعتی باید به آن توجه کنید، سازگاری آنها با ماشین است. مورد بعدی این است که پودر و مایع انتخابی باید از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار باشد زیرا در غیر این صورت می تواند باعث ایجاد بیماری در انسان و بروز مشکلات در ماشین شود.

پودر ماشین ظرفشویی صنعتی

پودر ماشین ظرفشویی صنعتی

پودر یکی از مواد شوینده ای است که برای ماشین ظرفشویی صنعتی استفاده می شود و به دلیل استفاده از آنزیم‌ های مخصوص در تولید آن، تمام ظروف را به راحتی تمیز و درخشان می کند و آنها را لکه گیری می نماید.

بهتر است از پودر ماشین ظرفشویی صنعتی برای شست و شوی ظروف دارای چربی کم و کثیفی جزئی استفاده کنید. پودر به راحتی با آب ترکیب می شود و به همین دلیل اگر در مجاورت رطوبت قرار بگیرد، به راحتی و خیلی سریع فاسد می گردد و خاصیت خود را از دست می دهد.

این محصول با هر نوع آبی اعم از سخت و نرم و دارای املاح زیاد قابل استفاده می باشد و ظروف را بسیار بهداشتی، تمیز و بدون هیچ لکه ای می شوید. بهتر است پودر ماشین ظرفشویی صنعتی را دور از نور مستقیم خورشید، در محیط سر پوشیده و خشک و در دمای 10 تا 30 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.

پودر ماشین ظرفشویی صنعتی خطرناک نیست اما به دلیل اینکه نوعی ماده شیمیایی به حساب می آید و دارای مواد قلیایی می باشد، برای پوست مضر بوده و بهتر است هنگام استفاده از آن نکات ایمنی را رعایت کنید. حتما سعی کنید هنگام کار با آن، از دستکش و پیمانه استفاده نمایید. اگر این محصول با چشم شما تماس مستقیم پیدا کرد، سریعا چشم خود را با آب فراوان بشویید و اگر سوزش چشم قطع نشد، به پزشک مراجعه کنید.

مایع ماشین ظرفشویی صنعتی چیست؟

مایع ظرفشویی از قدیمی ترین و رایج ترین مواد شوینده ای است که برای ماشین ظرفشویی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و در تولید آن از سورفکتانت های آنیونی و آمفوتری استفاده می گردد.

فروش عمده مایع ماشین ظرفشویی صنعتی

مایع ماشین ظرفشویی صنعتی رایحه های مختلفی دارد و به راحتی تهیه می شود و در دسترس قرار می گیرد. این محصول کف تولید می کند و توانایی تمیز کردن ظروف خیلی کثیف و چرب را دارد. این مواد عمدتا سازگار با پوست ساخته و تولید می شوند ولی در صورت برخورد مستقیم آنها با پوست، ناحیه مورد نظر را با آب فراوان بشویید تا دچار حساسیت نشوید.

مایع ماشین ظرفشویی صنعتی نسبت به پودر مزیت های بیشتری دارد و پراستفاده تر است. این مزایا از این قرار می باشند:

  • بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.
  • قدرت چربی بری و پاک کنندگی قوی و بالایی دارد.
  • علاوه بر پاک کننده، جلا دهنده و رسوب زدا نیز می باشد.
  • بوی بد ظروف را از بین می برد.
  • حلالیت کمی در آب دارد.
  • ظروف را علاوه بر شستن و تمیز کردن، ضدعفونی هم می کند.
  • با کمترین مقدار ممکن می تواند تمام کثیفی ها و چربی ها را از بین ببرد.
  • ظروف شیشه ای، استیل، کریستال، چینی و روی را برق می اندازد و در آنها براقیت و شفافیت خوبی ایجاد می کند.
  • از ویسکوزیته بالایی برای از بین بردن لکه ها و چربی ها برخوردار می باشد.
  • قابلیت از بین بردن مواد نشاسته ای و رنگدانه های غذایی باقی مانده روی ظروف را دارد.

اگر می خواهید ماشین ظرفشویی به بهترین شکل ممکن کار خود را انجام دهد و پودر و مایع، بالاترین و بهینه ترین بازدهی را داشته باشند، بهتر است نکات زیر را بدانید و به آنها عمل کنید.

  • نکته ای که هنگام استفاده از پودر یا مایع ماشین ظرفشویی صنعتی باید به آن دقت کنید، میزان چربی ظروف و سختی آب است و با توجه به این 2 مورد باید مقدار پودر یا مایع مورد نیاز را تشخیص داده و استفاده کنید. این مقادیر می توانند متغیر باشند.
  • چیدمان درست و اصولی ظروف داخل سبدهای ماشین و نخاله گیری صحیح، در شست و شوی عالی و تمیزی نهایی ظروف بسیار موثر هستند.

در حال حاضر، برندهای داخلی و خارجی زیادی، پودر و مایع ماشین ظرفشویی صنعتی تولید و به بازار عرضه می کنند. به همین دلیل این محصولات تنوع بالایی دارند و شما می توانید به راحتی با توجه به کار و نیاز خود، یکی از این برندها را انتخاب کنید. از معتبرترین و معروف ترین این برندهای ایرانی و خارجی می توان به اسامی زیر اشاره کرد:

  1. فینیش (Finish)
  2. پریل (Pril)
  3. فیری (Fairy)
  4. اکتیو (Active)
  5. هوم کر (Home Care)

برای پودر و مایع ماشین ظرفشویی صنعتی نمی توان قیمت دقیق و مشخصی تعیین نمود زیرا قیمت این محصولات با توجه به حجم، کیفیت، برند و داخلی یا خارجی بودن آن تعیین می شود. بهتر است بدانید مایع ماشین ظرفشویی صنعتی در گالن های 10 لیتری و 20 لیتری موجود می باشد و پودر ماشین ظرفشویی صنعتی در بسته های 10، 15 و 25 کیلوگرمی موجود و قابل فروش است.

پودر ماشین ظرفشویی صنعتی

به طور کلی این محصولات دارای قیمت بالا و بسیار گرانی نمی باشند و نسبت به قیمت خود، باعث صرفه جویی و کاهش هزینه های جانبی می شوند. هنگام خرید حتما از مرغوبیت و کیفیت این محصولات اطمینان حاصل کنید زیرا اگر جنس تقلبی و بی کیفیت خریداری کنید، در دراز مدت به دستگاه و ماشینتان آسیب وارد می شود و همچنین ممکن است چربی ها و آلودگی های روی ظروف به خوبی از بین نروند و باعث ایجاد بیماری در افراد شوند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *