خلال کن صنعتی | دستگاه اسلایسر

انواع دستگاه خلال کن صنعتی امروزه برای راحتی کار آشپزخانه های صنعتی و رستورانها بکار گرفته میشود. درواقع بمنظور مطابقت با نیاز های شما و بالا بردن توان و کارایی، تجهیزات آشپزخانه صنعتی مدرن و جدیدی در بازار عرضه و تولید می شود که یکی از آنها خلال کن صنعتی یا همان اسلایسر صنعتی می باشد. با استفاده از انواع اخلال سازهای صنعتی، مطمئناَ راندمان کاریتان شدیداَ افزایش خواهد یافت. همچنین به هزینه‌ی کمتری برای استخدام پرسنل نیاز خواهید داشت. چرا که با اسلایسر صنعتی میتوانید حجم زیادی از سیب زمینی ها را برای سرخ کردن، آماده سازی کنید.

خلال کن صنعتی جز محصولات پرفروشی است که برای خلالسازی نازک و یکنواخت و اسلایس نمودن سیب زمینی کاربرد دارد. علاوه بر اینها، از اسلایسر صنعتی میتوان در خرد و خلال کردن انواع میوه ها و سبزیجات نظیر: هویج، کدو، پیاز و… نیز بهره گرفت. اما آیا موارد عنوان شده، تنها مزایای این دستگاه های شدیداَ جذاب است؟!. مسلماَ پاسخ خیـــــــــــــــــــــر است! چرا که مزایای جذاب دیگری نیز انتظارتان را می کشد…

مزایای خلال کن صنعتی

مزایای خلال کن صنعتی

دستگاه اسلایسر صنعتی دارای مزایای بسیار گسترده و کارآمدی می باشد. بطوریکه آنچنان کار با این دستگاه ها لذتبخش و راحت است که دیگر هرگز دوست نخواهید داشت که به روش های سنتی و زمانبر رجوع کنید!!. برخی از مهمترین ویژگی های دستگاه خلال کن صنعتی عبارتست از:

  • ایمنی بسیار بالا. (برخلاف مدلهای دستی که همواره امکان بریدن انگشتان توسط چاقوهای تیز وجود دارد. این امر هم میتواند به سلامت جسمی افراد آسیب رسانده و هم به افزایش آلودگی منجر شود).
  • امکان خرد و خلال کردن انواع میوه و صیفی جات. (سیب زمینی، هویج، کدو، فلفل دلمه، پیاز و دیگر محصولات غذایی پراستفاده)
  • قدرتمند و مستحکم
  • دقت برش بالا
  • افزایش سرعت و افزایش بازدهی قابل توجه. (در قیاس با روشهای دستی که میتواند ساعت ها به طول بیانجامد!)
  • کاهش هزینه های بکارگیری و استخدام پرسنل بخشهای آماده سازی آشپزخانه و رستورانها
  • ماندگاری طولانی مدت. (جنس بدنه اسلایسر صنعتی از متریال استیل استنلس می باشد.)
  • ابعاد کوچک و اصطلاحاَ «جمع و جور»
  • قیمت مناسب خلال‌ کن صنعتی
  • کاهش قابل توجه ضایعات مواد غذایی. (بوسیله‌ی برش دقیق و یکسان قطعات میوه و صیفی جات)
  • قابلیت بکارگیری تیغه های متنوع بر روی دستگاه. (وجود تیغه هایی با ضخامت ها و طرح های مختلف)
  • این دستگاه از برق کم تری استفاده می کند. (با توجه به قبوض برق خود متوجه خواهید شد که دستگاهی کاملاَ مقرون به صرفه است).
  • نصب و اجرای راحت در نقطه و موقعیت مورد نظر. (به‌لطف وجود سوراخهایی بر روی پایه دستگاه که امکان پیچ و مهره شدن اسلایسر صنعتی را میسر میکند).
  • امکان کارکرد مداوم در ساعات طولانی

کاربرد اسلایسر صنعتی

اسلایسر صنعتی

انواع دستگاه خلال کن صنعتی می تواند برای:

  1. رستوران ها،
  2. کافی شاپ ها،
  3. فست فود ها،
  4. هتل ها
  5. فودکورت ها
  6. آشپزخانه های صنعتی
  7. بریانکده ها و عرضه مرغ سوخاری و مرغ کنتاکی. (بدلیل نیاز مداوم به سرخ کردن حجم زیادی از سیب زمینی در کنار مرغ سوخاری)
  8. کترینگ ها
  9. مجتمع های بزرگ بین راهی
  10. رستوران های تخصصی عرضه انواع سیب زمینی سرخ کرده و اسنک بارها

و… سودمند و مقرون به صرفه باشد. خرید دستگاه خلال کن صنعتی برای نیازهای خانگی پیشنهاد نمی شود. چراکه در خانه ها همواره نیازی به آماده سازی و سرخ کردن حجم زیاد سیب زمینی وجود ندارد و خرید این دستگاه‌ها به هیچ عنوان توجیه اقتصادی نخواهد داشت. بطورکلی تجهیزات آشپزخانه صنعتی با هدف افزایش ایمنی و بازده، کاهش ضایعات غذایی ساخته و طراحی می شوند.

مشخصات فنی خلال کن صنعتی

مشخصات فنی خلال کن صنعتی

امروزه دستگاه خلال ساز سیب زمینی را در بازار با نام اسلایسر صنعتی نیز می شناسند. هنگام خرید خلال کن صنعتی باید از مزایا و ویژگی ها، قابلیت ها، مدل، نحوه عملکرد، نوع نصب و نحوه نگهداری آگاهی کاملی داشته باشید. چرا که این دستگاه ها از تنوع بالایی برخوردار می باشند. به‌همین منظور به نکات زیر توجه نمایید:

  1. دستگاه اسلایسر صنعتی را می توان به راحتی و به طور کامل زیر آب روان تمیز کرد. زیرا به لطف سطوح صاف، لبه های گرد و همچنین برداشتن سریع تیغه، امکان شستشوی آسانی دارد.
  2. دستگاه خلال کن صنعتی از استیل ساخته شده است. جنس بدنه استیل بسیار مقاوم است و بدین معنیست ماندگاری بسیار طولانی را میتوان برای این تجهیزات تصور نمود.
  3. فضای کافی برای قرار دهی ظرفی در زیر دستگاه مهیا شده است. (تا قطعات بریده شده را به طور تمیز جمع آوری کند).
  4. این دستگاه ها قادرند در ضخامت های مختلفی برشکاری و خلالسازی انجام دهند. (4*4، 6*6، 12*12، 10*10، 8*8 میلی متر)
  5. تیغه ها پس از پایان عمر مفید خود، به آسانی قابلیت تعویض دارند. درنتیجه از لبه های برشی دقیق دستگاه میتوان اطمینان حاصل کرد.
  6. دستگاه خلال کن صنعتی دارای استاندارد سطح برش 84*84 میلی متر است. بنابراین با این سطح برش مناسب، می توان سیب زمینی، کدو سبز و دیگر صیفی جات را بدون زحت برش دارد.
  7. قابلیت طراحی و تولید در دو مدل دیواری و رومیزی اسلایسرها وجود دارد.
  8. وزن آن بطور حدودی بین 3.50 تا 2.60 کیلو گرم است (مدلهای دستی). مدلهای حجیم برقی عمدتاَ بین 20 تا 85 کیلوگرم وزن دارند.
  9. روی پایه ها سوراخ هایی ایجاد شده تا خلال ساز صنعتی را به راحتی بتوان به دیوار متصل نمود. و یا روی میزهای آماده سازی پیچ نمود.

نحوه کار خلال کن صنعتی

دستگاه خلال کن صنعتی به صورت دستی و با یک مکانیسم اهرمی ساده کار می کند. بنابراین می توان به سرعت از آن استفاده کرد. میوه یا سبزیجات به سادگی در نگهدارنده قرار می گیرند و با دسته لاستیکی ثابت و غیر لغزنده، از طریق تیغه های تیز فشار داده می شوند.

فرآوری سیب زمینی یا سبزیجات مختلف به شکل یکدست با اسلایسر صنعتی بسیار آسان است. این دستگاه معمولا بر روی دیوار نصب می گردد و فضای کمی را اشغال می نماید. با انتخاب صحیح دستگاه خلال ساز صنعتی (متناسب با نیاز)، قطعاَ راندمان و موفقیت رستوران خود را چند برابر خواهید کرد.

انواع تیغه در اسلایسر صنعتی

انواع تیغه در اسلایسر صنعتی

یکی از قطعات و اجزای مهم خلال کن صنعتی، تیغه های آن است که تقریبا کیفیت و چگونگی تمام فرآیند خرد و برش کردن انواع مواد غذایی به آن ها بستگی دارد. درواقع تیغه ها با عملکرد فوق العاده‌ی خود، میوه ها و سبزیجات را خرد و خلال شکل می‌کنند. یکی از قابلیت های این دستگاه، تعویض و جایگزینی تیغه های مختلف است. اما این تیغه ها دارای چه طرح‌واره هایی هستند؟!

  • تیغه خلال کردن:

مخصوص خلال سازی سیب زمینی و پیاز هستند. به عبارتی اگر شما بخواهید قطعه‌های سیب زمینی به صورت خلال های نازک و با ضخامت یکسان داشته باشید، می توانید تیغه اسلایسر را عوض کرده و تیغه خلال کردن را جایگزین آن نمایید.

  • تیغه نگینی:

گاهی نیاز است که سیب زمینی ها و دیگر صیفی جات سفت را بصورت نگینی خرد کنید. بنابراین کافیست تیغه‌های نگینی را به راحتی بر روی دستگاه سوار کنید.

  • تیغه‌های رنده ای:

چنانچه به پوره سیب زمینی و پیاز و یا هویج برای سالاد و دیگر خوراک نیاز داشته باشید، استفاده از تیغه رنده ای دستگاه خلال کن صنعتی میتواند گزینه ای ایده آل بشمار بیاید.

  • تیغه اسلایس کردن:

این تیغه‌ها قادرند تا سیب زمینی و دیگر صیفی‌جات و میوه‌ها را به شکل قطعات بزرگتری برش دهند.

جنس تیغه ها از استیل است که در صورت وجود رطوبت (آب ناشی از خرد کردن مواد غذایی)، دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شوند. تیغه‌های فولادی ممکن است هنگام برخورد با آب، در معرض خوردگی و زدنگ زدگی قرار گیرند. همین امر باعث می شود موادغذایی خرد شده توسط تیغه‌های فولادی، طعم مطلوب و رضایت بخشی نداشته باشد. البته میتوان از روکش های ضدزنگ بر روی تیغه‌های فولادی بهره گرفت تا مشکل زنگ زدگی حل شود.

انواع خلال کن صنعتی

انواع سبزیجات و میوه ها و صیفیجات سخت و نرم را میتوان به راحتی با خلال کن صنعتی، برشکاری و خلال نمود. زیرا اسلایسرها دارای تیغه های تیز و مناسبی هستند و در سایز ها و انواع مختلف تولید و ارائه می گردند. همچنین در تمامی مدلها، به آسانی قابل شست و شو و تمیزکاری نیز می باشند.

بطورکلی باید اذعان نمود که یکی از مهم ترین محصولاتی که برای عملکرد سریع آشپزخانه های صنعتی تولید شده است، اسلایسر صنعتی می باشد. تاکنون با مشخصات و اهداف استفاده از این تجهیزات آشنا شده اید. در ادامه به بررسی مهمترین مدل های مختلف اسلایسر صنعتی خواهیم پرداخت.

اسلایسر دستی پایه دار

اسلایسر دستی پایه دار

خلال‌ساز پایه دار محصولی با کیفیت و استاندارد برای تهیه خلال سیب زمینی بهداشتی است. بدون اینکه نیاز باشد به صورت ایستاده و با چاقوهای تیز به خردسازی مواد غذایی بپردازید. با مدلهای خلال کن صنعتی پایه دار می توانید انواع مواد غذایی را به آسانی به قطعات یکسان و خلالی تبدیل کنید.

مشخصات و ویژگی های این دستگاه شامل:

  • تیغه‌های استیل 2 طرفه ضد اکسیداسیون مقاوم
  • سطح برش مناسب برای خرد و خلالسازی
  • پایه مناسب 3 طرفه ضد لغزش و شدیداَ مستحکم (گاهاَ رگلاژ شده). (جهت استفاده با سهولت بالا در انواع رستوران، فست فود، کترینگ هتل و آشپزخانه های صنعتی)
  • دارای اهرم های دستی برای فشردن میوه ها و سبزیجات و سیب زمینی

و… می باشد که برای خلال نمودن سیب زمینی، هویج و صیفیجات مناسب خواهد بود. تمام انواع خلال کن های صنعتی طبق استانداردهای ملی و بین المللی از جمله: کیفیت، بهداشت و مقاومت ساخته و عرضه می گردند.

خلال کن پدالی

خلال کن پدالی

یکی دیگر از انواع مدلهای خلال کن صنعتی، خلال کن پدالی است که کاربردی شبیه به اسلایسر دستی پایه دار برای خلال‌کردن سیب زمینی، پیاز، خیار و… می باشد. نحوه استفاده از این تجهیزات بدینگونه است که با فشار دادن اهرم پدالی پایین دستگاه، سرعت کار بیشتر می گردد. همچنین یک سینی شیبدار نیز روی دستگاه طراحی شده که کار انتقال قطعات خرد یا خلال شده را به بخش زیرین انجام میدهد.

اسلایسر صنعتی پدالی غالباَ در دو مدل 6*6 و 9*9 طراحی میشوند:

  1. دستگاه 6*6: قطعات برش تیغه های آن، 6*6 میلیمتر می باشد.
  2. اسلایسرهای پدالی 9*9: هر برش این مدلها، 9*9 است.

مشخصات فنی خلالسازهای پدالی به شرح زیر است:

  • جنس بدنه فولادی یا استیل. (بسته به نظر کارفرمایان)
  • اهرم فولادی قدرتمند
  • اندازه کلی تیغه: 11.5 * 11.5 سانت
  • ابعاد دستگاه: 110 ارتفاع، 77.5 طول، 49 عرض. (ابعاد به سانتیمتر)
  • اندازه و ابعاد سینی شیبدار: 24* 15.5 * 3.6 (ابعاد به سانتیمتر)

خلال کن صنعتی برقی  A G-S100

اسلایسر برقی صنعتی با نیروی محرکه و الکتروموتور کار میکند. بنابراین این دستگاه ها فاقد اهرم های دستی می باشند. یکی از ویژگیهای جذاب خلال ساز برقی A G-S100، استفاده از 5 تیغه برای دو کارکرد مجزا است. بطوریکه 3 تیغه مخصوص خرد سازی قطعه ای میوه‌ها و سبزیجات سخت است. 3 تیغه مورد نظر برای اسلایس، در ضخامت های مختلف 2، 4 و 8 میلیمتر طراحی میگردند.

همچنین 2 تیغه مجزا بمنظور خلالسازی سیب زمینی و پیاز تعبیه شده است. یکی از این تیغه های با ضخامت 8*8*8 و دیگری با ضخامت 10*10*10 قرار داده شده است. چنانچه به هریک از این تیغه برای کار خود نیاز داشتید، کافیست به راحتی تیغه مورد نظر خود را بر روی دستگاه جایگزین نمایید.

قدرت خلال کن صنعتی برقی A G-S100 با بدنه استیل، 370 وات است. همچنین با داشتن ولتاژ 220 ولت، نیازی به استفاده از برق صنعتی سه فاز نخواهد داشت. ظرفیت برشکاری و خلالسازی این تجهیزات، بین 60 تا 120 کیلوگرم در ساعت خواهد بود. ضمناَ چندان سنگین نبوده و وزنی در حدود 35 کیلوگرم دارند.

خلال کن هالد

خلال کن هالد

خلال کن صنعتی هالد یکی از انواع اسلایسرهای صنعتی است که امروزه جزء محصولات پر فروش و کاربرد در رستوران ها قرار گرفته است. بدنه و جنس دستگاه نیز از استیل مقاوم است و آن را در برابر فشار و حجم کاری بالا مقاوم نموده است.

در رابطه با اسلایسرهای هالد میتوان به نکات زیر اشاره نمود:

  • موتور این دستگاه از کیفیت بالا و قوی برخوردار است که و با وزن حدودی نیم کیلو، با امکان تعویض راحت و قابل شست و شو در ماشین ظرفشویی صنعتی است.
  • تیغه های دستگاه از جنس استیل ضد اکسیداسیون است.
  • بصورت رومیزی تولید میشوند و دارای پایه های کوچکی برای ثبات بیشتر هستند.
  • در انواع ظرفیت های 10 کیلویی، 200 کیلویی و 400 کیلویی تولید میشوند.
  • افزایش ظرفیت دستگاه به افزایش ابعاد خلال کن صنعتی هالد منجر خواهد شد. همچنین با افزایش ظرفیت، توان دستگاه نیز مسلماَ افزایش می یابد.
  • سیلندرهای تغذیه و پایه‌های انواع این دستگاه ها نیز از جنس استنلس استیل است.

خلال ساز صنعتی مینروا؛ مدل  C/E TV AT

خلال کن صنعتی مینروا

مینروا یکی از بهترین شرکت های تولید کننده تجهیزات آشپزخانه در سطج جهان بشمار میرود. این شرکت ایتالیایی خلال کن صنعتی مدل C/E TV AT را بعنوان یکی از پر فروش ترین مدلهای خود  روانه بازار نموده است. برخی از مهمترین ویژگیها و مشخصات فنی دستگاه خلالساز C/E TV AT به شرح زیر است:

  • راندمان عملکردی 200 الی 450 کیلوگرم در ساعت. (برش و خلالسازی)
  • امکان نصب تیغه‌های مختلف نگینی، اسلایس و رنده ای را دارند.
  • الکتروموتور حرفه ای 0.75 اسب بخاری بر روی دستگاه قرار گرفته است.
  • مصرف بهینه ای دارند و با برق شهری کار میکنند.
  • بهره گیری از استانداردهای بهداشتی پوشش بدنه دستگاه اسلایسر صنعتی مینروا
  • باز و بست آسان به منظور شستشو
  • کنترل ولتاژ و کاهش مصرف برق و عدم استهلاک دستگاه با تعبیه سیستم تنظیم ولتاژ V.R
  • جنس بدنه این دستگاه ها غالباَ از آلومینیوم ضدزنگ (روکش کاری شده) است.
  • سطح ایمنی بسیار بالا

خلال کن صنعتی مینروا ؛ مدل TV MAXI

6. خلال کن صنعتی مینروا ؛ مدل TV MAXI

مدلهای TV MAXI شرکت مینروا در راستای استفاده های پرحجم صنعتی طراحی و تولید شده‌اند. به‌همین جهت گرچه که کلیات عملکردی مشابهی با دستگاه های کوچکتر دارند. اما ساختار و ویژگیهای فنی متفاوتی دارند. مهمترین ویژگیها و مشخصات فنی خلال کن صنعتی مینروا مدل TV MAXI عبارتست از:

  1. ظرفیت بالای این دستگاه ها موجب شده تا نیاز به اتصال به برق سه فاز صنعتی داشته باشند.
  2. بین 650 تا 2000 کیلوگرم مواد غذای را در هر ساعت خرد و خلال سازی میکنند.
  3. دارای 4 پایه هستند که مجهز به ترمز و چرخ هستند.
  4. پایه ها گاهاَ از جنس فولاد، استیل و یا آلومینیوم طراحی میشوند. (بدلیل تلاش برای کاهش هزینه های نهایی ساخت، غالباَ در پایه ها از استیل استفاده نمیشود)
  5. توان موتور بسیار بالای سه اسب بخار
  6. مناسب برای انواع کاربری های صنعتی. (شرکتهای تولیدی خلال سیب زمینی و اسنک، مراکز تخصصی عرضه سیب زمینی بزرگ، تالارهای بزرگ و مجلل، شرکتهای تولیدی فرآورده های گوشتی و پروتئینی و…)
  7. وزن بین 78 تا 80 کیلوگرم
  8. امکان تنظیم دو مدله؛ خودکار و یا دستی.
  9. متریال بدنه خلال کن مینروا مدل TV MAXI از استیل می باشد.

اسلایسر صنعتی سیلندری

یکی دیگر از قوی ترین نوع اسلایسرها، خلال کن صنعتی سیلندری است که همانند بقیه قابلیت خرد کردن، برش کردن، رنده کردن و خلال‌کردن سایر مواد غذایی را دارد. شکل ظاهری به صورت دهانه بزرگ ورودی است. بسته به ساختمان اسلایسر صنعتی و موتور دستگاه، ظرفیت عملکردی این تجهیزات میتواند متفاوت باشد. بطور معمول این دستگاه ها قابلیت خرد و خلالسازی 500 الی 700 کیلوگرم مواد غذایی را در ساعت دارند.

یکی از پرفروشترین مدلهای سیلندری، دستگاهی با ابعاد 65*32.5* 53.5 است که ابعاد کوچکی نیز دارد. مدلهای خلال ساز سیلندری فاقد پایه بوده و کاملاَ بصورت رومیزی طراحی میگردند. امکان متصل سازی این دستگاه ها به برق شهری فراهم بوده و مصرف انرژی کمی دارند. بسته به طراح و سازنده دستگاه، مدلهای سیلندری میتوانند دارای 7 تیغه و یا 5 تیغه مختلف باشند. (ملسماَ قیمت مدلهای 7 تیغه بیشتر خواهد بود).

پیاز خرد کن صنعتی

همانطور که در متن فوق اشاره شد، از خلال کن صنعتی برای خرد کردن پیاز نیز استفاده میگردد. پیاز جز مواد غذایی اصلی پخت و پز غذاست که طعم عالی و بی نظیری را به غذای شما می بخشد و در آشپزخانه های صنعتی و رستوران برای تهیه انواع مختلف غذا از این مواد غذایی استفاده می شود. اما همواره استفاده از آنها با چالش تولید اشک و سوزش شدید چشم همراه خواهد وبد. بخصوص در مقادیر زیاد!!.

خبر خوب اینجاست که این دستگاه ها با نام «پیاز خردکن صنعتی» نیز شناخته میشوند. بنابراین به راحتی میتوانید پیازها را در مقادیر زیاد درون دستگاه اسلایسر صنعتی قرار داده و به گونه های مختلف (اسلایس، رنده و پوره، خلالی و…) برشکاری نمایید. بدون هرگونه سوزش چشم، انتشار بو و اتلاف وقت!

پارامترهای خرید دستگاه خلال کن صنعتی

خرید دستگاه خلال کن صنعتی

خلال کن صنعتی یا همان اسلایسر، در انواع و مدل های مختلفی ساخته میشود. در نگاه اول شاید انتخاب کردن یکی از آن ها دشوار باشد، اما شما با آگاهی از پارامتر های مهم به نتیجه مطلوب و دلخواه خود خواهید رسید. هنگام خرید اسلایسر صنعتی بایستی تمام ویژگیها، جزئیات و مشخصات هر نوع آن ها را در نظر بگیرید و با توجه به نیاز خود، متناسب ترین نوع آن ها را خریداری و دریافت کنید. برای انتخاب صحیح اسلایسر توجه به پارامترهای ذیل الزامیست:

  • نوع مواد غذایی:

اگرچه تمام نوع اسلایسرها برای خرد کردن انواع و طیف وسیعی از میوه ها و سبزیجات استفاده می شود. اما برخی از آن ها برای خرد کردن مواد غذایی مختلف مناسب نمی باشند.

  • مقدار و اندازه مواد غذایی برای برش:

خلال کن صنعتی در وزن، ابعاد و ظرفیتهای مختلفی موجود می باشند. برای انتخاب درست وزن و ظرفیت آن باید به مقدار مواد غذایی که می خواهید در طول یک شبانه روز و یا حتی در هر ساعت خرد یا برش کنید، توجه نمایید.

  • ضمانت نامه و خدمات پس از فروش:

وجود این دو فاکتور موجب می شود تا اگر دچار این دستگاه‌ها آسیب شدند یا نیازمند به تعمیر بودند، نگران هزینه های تعمیر آن نباشید. هنگام خرید خلال کن صنعتی حتما توجه کنید که دستگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.

  • مدل دستگاه:

بسته به متراژ فضای مورد نظرتان، اقدام به خرید انواع اسلایسر (slicer) صنعتی کنید. این تجهیزات در انواع مدلهای رومیزی، دیواری، ایستاده و پایه دار و… تولید میشوند. بنابراین توجه به ابعاد دستگاه بسیار حائز اهمیت است.

  • عملکرد دستی یا برقی:

مسلماَ استفاده از مدلهای برقی میتواند سهولت کارکردی ویژه ای را برایتا نبه همراه داشته باشد.

قیمت خلال کن صنعتی

قیمت خلال کن صنعتی

اگر به عنوان صاحب یک رستوران مجلل و لوکس، خواهان خرید دستگاه خلال ساز صنعتی هستید، قیمت آن برای شما یک چالش بزرگ است. واضح است که قیمت خلال کن صنعتی وابسته به فاکتور های متعددی است. برخی از مهمترین پارامترهای تعیین کننده عبارتست از:

  • جنس بدنه اسلایسر صنعتی. (غالباَ متریال بدنه این تجهیزات از استیل استنلس ضدخش انتخاب میشود که بهترین گزینه ممکن است)
  • ابعاد دستگاه. (مشخصاَ با افزایش بدنه، مواد اولیه بیشتری برای ساخت استفاده شده است. بنابراین قیمت نهایی خلال کن صنعتی افزایش می یابد.
  • وزن اسلایسر سیب زمینی
  • تنوع تیغه ها
  • قدرت تیغه ها
  • دستی یا برقی بودن کارکرد دستگاه
  • قدرت موتور و توان کارکرد خلال‌ساز سیب زمینی
  • سطح مقطع برش. (با افزایش سطح مقطع برش، امکان برشکاری و اسلایس میوه ها و سبزیجات بزرگتری فراهم میشود).
  • اتومات یا نیمه اتومات بودن. (قیمت خلال ساز صنعتی مدلهای اتومات بسیار بیشتر است)
  • برند دستگاه. (ساخت داخل یا وارداتی بودن کل دستگاه و یا بخش هایی از آن)

بطورکلی قیمت خلال کن صنعتی به نوع کاربرد و مقدار و نوع مواد غذایی را که می خواهید خرد کنید، مرتبط است. نوسانات بازار نیز یکی از فاکتور هایی است که در تعیین قیمت اسلایسر صنعتی بی تاثیر نبوده است.

خرید اسلایسر صنعتی؛ گروه صنعتی تجهیز گستر

گروه صنعتی تجهیزگستر خاورمیانه با کوهی از تجربه، خلاقیت، تلاشهای خستگی ناپذیر و ابتکار، امروزه بر بام طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی ایستاده است. بطوریکه دسته بندی تجهیزات صنعتی آشپزخانه ای گروه صنعتی تجهیز گستر آنچنان گسترده شده است که کتگوری های متفاوت دیگری را نیز برای راحتی انتخاب و تصمیم گیری کارفرمیان گرامی ترتیب داده ایم:

  • تجهیزات فست فود. (سرخ کن سیب زمینی، هنی پنی، MARINATOR، فر ریلی و صندوقی پیتزا، خمیر پهن کن، خمیرگیر صنعتی، تاپینگ پیتزا، اجاق بنماری، شوتینگ سیب‌زمینی و…)
  • تجهیزات آماده سازی. (چرخ گوشت صنعتی، میز شوتینگ زباله، خلال کن صنعتی (اسلایسر صنعتی)، میز کار و کابینت استیل، پوست کن سیب زمینی، سبزی خردکن، خلال ساز پیاز و…)
  • تجهیزات پخت و پز رستوران. (اجاق گاز صنعتی، اجاق پلوپز، دمکن، اجاق گریل، اجاق چند کاره، فر صنعتی، گریل ذغالی و روغنی (تخت)، فر ساندویچی، مایکروفر و…)
  • لوازم نظافت و شستشو. (ماشین ظرفشویی تونلی، سیخ شور اتومات، ترولی آبچکان و کابینت آبچکان، ماشین ظرفشویی زیرکانتری، ترولی حمل ظروف، جارو برقی صنعتی و…)
  • لوازم لاندری. (ماشین لباسشویی صنعتی، ریز ادوات خدمات دهی و…)
  • تجهیزات برودتی. (سردخانه صنعتی، سردخانه کانکسی، یخساز صنعتی، یخساز پولکی، یخچال رستورانی، فریزر صنعتی، یخچال کبابی و…)
  • تجهیزات کافی شاپ. (اسپرسو ساز و قهوه ساز صنعتی، میکسر صنعتی، آب هویج‌گیری، آبمیوه گیری و…)
  • سیستم های تهویه هوا. (هود صنعتی و سیستم تهویه متبوع)
  • لوازم سرو غذا. (باکس ظروف، باکس قرارگیری قاشق و چنگال، لوازم سرو و جا ادویه ای)

ارتباط رایگان با کارشناسان گروه صنعتی تجهیز گستر خاورمیانه: 02122380562 – 09128299793

نشانی دفتر فروش: سعادت آباد، ضلع شمال غربی، چهارراه خیابان نامی، ساختمان عمارت سرو، پلاک 9، طبقه چهارم

نشانی کارخانه: جاده قدیم کرج، سه راه شهریار، سعید آباد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *