دستگاه مرینیتور | مرینیتور وکیوم دار

دستگاه مرینیتور (MARINATOR) یا سس زن رستورانی، یکی از سیستم‌های حرفه ای و جالب توجه تجهیزات آشپزخانه صنعتی بشمار میرود. مرینیتور میتواند بطور تخصصی به افزودن سس و مزه دار کردن مرغهای کنتاکی و شنیسل مرغ بپردازد. اما استفاده از این دستگاه چه تفاوتی با روشهای دستی دارد؟!. درحقیقت مرینیتورها قادرند که مرغ‌ها را با سرعت مناسبی بچرخانند و مواد افزودنی و سس‌ها را در بازه‌های زمانی منظم به خوراک اضافه کنند. همچنین دستگاه مرینیتور بصورت نیمه اتوماتیک کار میکند. و با ماساژدهی مناسب، تمامی قسمتهای مرغ را به اندازه‌ی کافی و یکسان، مزه دار خواهد کرد.

بهداشت و ایمنی زیاد، دیگر نکات پراهمیت این تجهیزات بشمار میرود. برخلاف فعالیتهای دستی که همواره با آلودگیها و نکات غیر بهداشتی زیادی همراه است!!. گارد و برخی از قطعات دستگاه مرینیتور، به جهت بهداشت هرچه بیشتر با استفاده از متریال استیل ضدرسوب و ضدزنگ ساخته میشوند. جنس استیل قطعات موجب میشود تا مرتباَ امکان شستشو داشته باشند. به تمامی این مزایا، قیمت مناسب مرینیتورها را نیز اضافه کنید تا با دستگاهی خوش قیمت و شدیداَ کاربردی روبرو باشیم. این تجهیزات مسلماَ بهترین گزینه برای افتتاح یک فست فود جذاب و با غذاهای متنوع و خوشمزه است.

دستگاه مرینیتور چیست؟

مرینیتور چیست؟

معمولاَ عطر و طعم مرغهای سوخاری خانگی به پای خوراکهای سوخاری که در فست فودها و فودکورت‌ها طبخ میشوند، نمیرسد. دلیل این امر را میتوان به 3 عامل:

  • «افزودن حرفه ای سس‌های لذیذ و متنوع»
  • پخش کامل سس و مواد افزودنی در بدنه مرغ یا خوراک. (بخصوص به کمک فشار خلأ در مرنیتور وکیوم دار)
  • و آماده سازی عالی و یکنواخت برای طبخ مغزپخت و سرخ شدن یکسان تمامی بخشهای مرغ سوخاری،

مربوط دانست. بایستی گفت که:

اصطلاحاَ عمل اضافه سازی سس‌ها و مواد افزودنی به خوراک سرخ کردنی (مانند مرغ کنتاکی) با نام «مرینیت کردن» شناخته میشود. دستگاه مرینیتور یا همان سس زن رستورانی نیز در همین راستا عمل میکند؛ و یک حرفه‌ای تمام عیار برای لذیذ کردن خوراک مرغ سوخاری است.

همانطور که گفته شد، دستگاه مرینیتور فست فود میتواند با چرخاندن خوراک، هم آماده سازی برای سرخ کردن مرغ را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. و هم عملیات اضافه سازی سس‌ها و طعمهای خوشمزه به درون و بیرون مرغ را به‌خوبی ممکن کند.

درنهایت با استفاده از این تجهیزات، شما خوراکی در اختیار خواهید داشت که تمام بخشهای آن بطور یکسان طعم دار و سرخ شده است. البته این تجهیزات سرخکن نیستند. بلکه با پخش مناسب سس، امکان سرخ شدن یکنواخت مرغ سوخاری در مراحل بعد را فراهم میکنند.

همچنین اتوماتیک بودن مرینیتور موجب میشود تا همیشه کیفیت نهایی مرغ کنتاکی یا شنیسل، یکسان و عالی باشد. طبخ اتوماتیک و عدم دخالت تیم آشپزی موجب میشود تا استانداردهای بهداشتی نیز رعایت شود. علاوه بر این، در وقت و انرژی سرآشپزان هم صرفه جویی می‌شود.

مزایای دستگاه مرینیتور سوخاری (marinator)

مزایای دستگاه مرینیتور

کاربریهای فست فود و فودکورت به خودی خود جذاب بوده و همیشه خوشمزه به نظر میرسند. استفاده از دستگاه مرینیتور فست فود، البته که میتواند قابلیت‌های بیشتر و جذابتری به این فضاها ببخشد. چرا که دارای مزایای ویژه و قابل توجهی میباشد. از جمله ویژگیهای کاربردی و مناسب تجهیزات «سس زن رستورانی» میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. ماندگاری قابل توجه
  2. قیمت مناسب؛ با توجه به درآمدزایی حرفه‌ای و گسترده
  3. بدنه استیل ضد زنگ
  4. چرخش دورانی شنیسل و مرغ کنتاکی برای مزه دار شدن تمامی بخشهای مرغ
  5. حداقل بیست درصد به حجم سوخاری و گوشت اضافه میشود.
  6. بهداشت بالا و عدم دخالت دست در فرآیند آماده سازی
  7. از بین بردن مایعات بافت گوشت و مرغ تا خوراک آماده شده کاملاَ تُرد باشد.
  8. نگهداری آسان مرینیتور. (در صورت شستشوی مستمر و مناسب)
  9. مزه پراکنی همسان و مناسب بر روی مرغ و یا قطعه‌ی بریده شده‌ای از آن
  10. فراهم آورنده‌ی طعمی لذتبخش برای مرغهای کنتاکی، شنیسل مرغ و…
  11. دریافت تمامی فضای مخزن و تحت فشار قراردادن گوشت برای نفوذ سسها به درون خوراک. (در مرینیتورهای وکیوم)
  12. قابلیت بکارگیری مرینیتور برای عمل آوری گوشت جوجه کباب. (افزودن سس پیش از پخت)
  13. قابلیت استفاده برای تمامی کاربریهای تهیه غذا
  14. آماده سازی (سس زنی) حجم مناسبی از تکه‌های مرغ کنتاکی و سوخاری در کمتر از یک ربع. (پانزده دقیقه)
  15. صرفه جویی در مواد اولیه فرآوری تکه‌های مرغ
  16. نیمه اتومات بودن مراحل دستگاه. (آسان بودن کار با این تجهیزات)

موارد کاربرد سس زن رستورانی

با توجه به قابلیت افزودن نیمه اتوماتیک سس و طعمهای لذیذ به مرغ کنتاکی و شنیسل مرغ، امکان استفاده از دستگاه مرینیتور در انواع کاربریهای:

  • فست فودهای بزرگ و کوچک
  • فود کورت
  • تالارهای پذیرایی
  • آشپزخانه‌های تهیه خوراک رستورانی و فست فود
  • فروشگاه‌های عرضه مرغ بریان و سوخاری
  • آشپزخانه‌ها و رستورانهای هتل و مجموعه‌های اقامتی

و… فراهم است. همچنین امروزه بسیاری از کاربریهای فست فودی به طور خاص بر روی یک نوع غذا تمرکز کرده اند. شهرهای سوخاری، خانه‌های فینگرفود و… از این دست کاربریهای جذاب و پرفروشی هستند که بطور قطع نیاز به استفاده از انواع دستگاه مرینیتور سوخاری (MARINATOR) نیاز خواهند شد.

تجهیزات موردنیاز برای پخت مرغ کنتاکی

تجهیزات مورد نیاز برای پخت مرغ کنتاکی

بمنظور طبخ و سرخ نمودن عالی و لذیذ مرغ کنتاکی به دستگاه‌های زیر نیاز است:

  1. تحهیزات بردینگ (اضافه سازی پودرهای خوراکی به مرغ)
  2. دستگاه مرینیتور (سس غلیظ یا رقیق به مرغ اضافه میکند)
  3. تجهیزات هنی پنی (دستگاه‌هایی که مرغ کنتاکی را به خوبی سرخ میکنند)
  4. گرمخانه شیشه‌ای. (برای نگهداری و گرم نگه داشتن مرغ استفاده میشود و عطر و طعم خوراک آماده شده را از بین نمی‌برد)

انواع مرینیتور

تجهیزات سس زن مرغ کنتاکی و سوخاری (marinator) در 2 نوع  کلی تولید می‌شوند:

  1. دستگاه مرینیتور ساده (بدون وکیوم)
  2. دستگاه مرینیتور وکیوم دار

در ادامه این مقاله به بررسی تفاوتهای مدلهای ساده (بدون وکیوم) و وکیوم دار اشاره خواهیم نمود.

خرید مرینیتور ساده (بدون وکیوم)

مرینیتور ساده

دستگاه مرینیتور بدون وکیوم یا ساده، یکی از مدلهای این تجهیزات میباشد. هنگام استفاده از این تجهیزات، ابتدا باید مرغ بصورت دستی و توسط تیم آشپزی باز شود تا خونابه‌های گوشت خارج گردد. همین مسئله موجب اتلاف وقت میشود؛ بخصوص اگر حجم سفارشها زیاد باشد. البته باقی کارکردهای دستگاه مرینیتور بدون وکیوم شبیه به مدلهای وکیوم دار است. یعنی به خوبی عملیات اضافه سازی سس و مواد افزودنی به مرغ کنتاکی و شنیسل مرغ با حرکت دورانی انجام میشود. حتی بلحاظ اتوماتیک‌بودن نیز هیچگونه تفاوتی نداشته و هر دو مدل مرنیتور، دارای ویژگی سُس زنی خودکار هستند.

بیاد داشته باشید که برای فرآوری مناسب گوشت در حالتهای دستی، گاهاَ نیاز است که گوشت یا مرغ به مدت یک شبانه روز در دل سس‌ها و مواد افزودنی خوابانده شود. ولی دستگاه‌های مرینیتور صنعتی قادرند تا این فرآوری را در مدت زمان حدود 10 دقیقه انجام دهند. چه چیزی بهتر و جذابتر از این…؟

خرید مرینیتور وکیوم دار

مرینیتور وکیوم دار

دستگاه مرینیتور وکیوم دار قادر است تا با تحت فشار گذاشتن مرغ، خونابه‌های درون مرغ را بیرون بکشد. درنتیجه طعم خوراک شدیداَ لذیذ میشود و بوی زهم  و نامطبوع مرغ کنتاکی از بین میرود. دستگاه مرینیتور وکیوم دار از طریق شلنگ وکیوم طراحی شده، میتواند هوای درون مخزن را خالی کند. به همین دلیل گوشت مرغ تحت فشار قرار میگیرد و مواد بدطعم و خونابه‌ها از آن خارج میگردد. فشار وارد شده در این نوع دستگاه‌ها به صورت «فشار خلأ» میباشد. پس از اتمام فشار اولیه، حالا میتوان شلنگ وکیوم را جداسازی کرد.

همزمان با خالی شدن درون مرغ از مواد اضافی، عملیات چرخش خوراک و سس زنی به درون آن آغاز میشود. این کار موجب میشود تا هم سطح درونی و هم سطح بیرونی مرغ، آغشته به سس‌های لذیذ شود. هفت الی هشت دقیقه طول میکشد که مواد افزودنی بطور کامل به خوراک مرغ وارد شود. بایستی بدانید که نهایتاَ 15 دقیقه طول میکشد تا تمامی این فعالیتها انجام شود (بصورت نیمه خودکار). بنابراین استفاده از دستگاه مرینیتور وکیوم دار، علاوه بر خوش طعم تر نمودن فرآوری شنیسل و مرغ کنتاکی، میتواند بلحاظ صرفه جویی در زمان و انرژی نیز شدیداَ عصای دست تیمهای آشپزی باشد.

دستگاه مرینیتور با پمپ خلا چیست؟

پمپ خلأ نام دیگر وکیوم است. بنابراین هرگاه به مدلهای «با پمپ خلأ» اشاره شد، منظور همان مرینیتور وکیوم دار است. هرگاه نیز از واژه «مدلهای بدون پمپ خلأ» استفاده شد، به مرینیتورهای ساده یا بدون وکیوم اشاره دارد. بوسیله‌ی پمپهای وکیوم، تمامی هوای مخزن گرفته میشود و با فشار خلأ ایجاد شده، مواد به خوبی به درون مرغ سوخاری و کنتاکی وارد میشود. نکته جالب اینجاست که درحالت خلأ، دمای مخزن این دستگاه‌ها (MARINATOR) بین دو الی پنج درجه سانتیگراد می‌باشد.

مخزن گردان مرینیتور

مخزن گردان مرینیتور

این مخزن گردان برای ترکیب سازی و میکس مواد اولیه‌ی سس شنیسل و مرغ کنتاکی تعبیه شده است. مخزن دورانی یا گردان با چرخاندن اتوماتیک مرغ یا تکه‌های آن، تمامی بخشهای خوراک را بطور یکسان طعم دار میکند. درنتیجه در مرحله بعد (مرحله سرخ کردن)، کیفیت طبخ و طعم مرغ کنتاکی و شنیسل، یکنواخت و عالی می‌باشد.

استفاده از سسهای غلیظ و خشک میتواند عملیات میکس را با مشکلاتی مواجه کند. بنابراین پیشنهاد میشود سسها را با حفظ کیفیت و طعم، به صورت مایع آماده کنید تا به خوبی درون مرغ و گوشت نفوذ کند. مایع بودن سس و مواد افزودنی برای آغشته سازی هرچه سریعتر سطوح خارجی گوشت واجب است. بلحاظ مکانیکی، مخازن گردان انواع مرینیتور دارای نیروی محوری گریز از مرکز میباشند.

ظرفیت مخزن مرنیتور سوخاری

ظرفیت مخزن مرینیتور وکیوم دار (دارای پمپ خلأ) بسته به نیاز کارفرمایان و خریداران میتواند متفاوت باشد. تجهیزات سس زن مرغ سوخاری عمدتاَ در ظرفیتهای 2 الی 40 کیلوگرم طراحی می‌گردند. البته ظرفیتهای 100 و 150 کیلوگرمی نیز با توجه به درخواست کارفرمایان محترم، قابلیت تولید دارند. بطورکلی مدلهای استاندارد و کاربردی موجود، غالباَ با ظرفیت قرارگیری همزمان 4 مرغ کامل (هر مرغ 8 تکه = مجموعاَ 32 تکه) طراحی و ساخته میشوند. هرچه ظرفیت بیشتر باشد، قاعدتاَ زمان کلی فرآوری خوراک (در حجم زیاد آماده سازی سفارشها) کاهش می‌یابد.

البته همواره توصیه میشود که ظرفیت مخزن مرینیتور (MARINATOR) را متناسب با نیازتان انتخاب نمایید. چنانچه دارای فست فود یا فودکورتی با حجم مشتریان زیاد هستید، شک نکنید که انتخاب ظرفیت مخزن بیشتر دستگاه مرینیتور میتواند برایتان توجیه اقتصادی داشته باشد. زیرا:

  • هم مدت زمان فرآوری مرغ سوخاری، مرغ کنتاکی و شنیسل مرغ را کاهش می‌دهد.
  • و هم در استفاده از سس و زعفران، صرفه جویی می‌شود.

قیمت دستگاه مرینیتور

قیمت مرینیتور

مهمترین عوامل موثر در تعیین قیمت دستگاه مرینیتور، جنس بدنه و وجود یا عدم وجود وکیوم است. مشخصاَ قیمت مرینیتور وکیوم دار بیشتر از مدلهای ساده است. چراکه میتواند طعم لذیذتری را برای خوراک مرغ بوجود بیاورد و بوی بد آنها را از بین ببرد. بنابراین بطور کلی دارای مزایای بیشتری میباشد.

همچنین تمام استیل بودن قطعات این تجهیزات نیز میتواند بر افزایش قیمت مرنیتور موثر باشد. مدلهایی که بخشی از قطعات آن از جنس پلاستیک و پلیمر باشد، مسلماَ ارزانتر خواهد بود. به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی در رابطه با شرایط خرید و قیمت مرینیتور، پیشنهاد میکنیم با کارشناسان شرکت گروه صنعتی تجهیز گستر تماس حاصل نمایید. و البته مشاوره رایگان دریافت کنید.

نحوه کار با مرینیتور وکیوم دار 

نحوه کار با دستگاه مرینیتور

بمنظور استفاده از دستگاه مرینیتور وکیوم دار به نکات کاربردی زیر توجه داشته باشید:

  1. در شروع کار پیشنهاد میشود که مرغ را به تکه‌های استاندارد تقسیم نمایید. معمولاَ مرغهای با سایز متوسط و بزرگ را باید به 8 بخش تقسیم کنید.
  2. بهتر است اعضای پرطرفدار مرغ را ابتدا جدا کنید. این بخشها شامل سینه و فیله مرغ، ران، بخش بالایی ران، بال و کتفها میباشد که بایستی به خوبی شسته شوند.
  3. بهتر است در هر بار استفاده از مخزن، تمامی سطح مخزن را پرکنید تا مواد افزودنی هدر نرود. بنابراین باید بدانید که اکثر مدلهای مرینیتور وکیوم دار، قابلیت جای دادن 4 مرغ کامل را دارند. از آنجایی که گفتیم هر مرغ باید 8 تکه‌ای بریده شود، مجموعاَ 32 تکه را در مخزن قرار دهید. نهایتاَ سس، زعفران و دیگر مواد طعم دار را درون مخزن بریزید.
  4. پیش از روشن کردن دستگاه مرینیتور، از بسته شدن کامل درب مخزن مطمئن شوید. با قرار دادن اهرم درب به حالت 90 درجه، میتوانید درب را با اطمینان ببندید.
  5. بمنظور تحت فشار گذاشتن تکه‌های مرغ، بایستی فشار خلأ وکیوم را ایجاد کنید. برای این کار شلنگ وکیوم را جا بزنید و شیر آن را باز کنید. سپس دکمه‌ی وکیوم را بزنید (حالت on).
  6. پس از 1 الی 2 دقیقه فرآوری، شیر وکیوم را بسرعت ببندید. سپس دکمه‌ی خاموش (off) را زده و مجدداَ شیر وکیوم را باز نمایید.
  7. برای چرخش و میکس سس و مواد با خوراک مرغ سوخاری، کلید چرخش (rotation) را روی حالت روشن قرار دهید.
  8. بعد از مدت‌زمان مشخص برای ترکیب، کار فرآوری گوشت (مرغ) در دستگاه سس زن به اتمام میرسد.

راهنمای دکمه‌های دستگاه مرینیتور

دستگاه مرنیتور مرغ سوخاری دارای گزینه‌های چندانی نمیباشد. اما برای شروع کار و عادت به فرآیند فرآوری، بایستی با کلیدهای دستگاه مرینیتور آشنا شوید:

  1. دکمه powersupply: خاموش و روشن کردن کلی دستگاه با این کلید امکانپذیر میباشد.
  2. دکمه vacuuvm: پمپ یا مخزن وکیوم مرنیتور را روشن یا خاموش میکند. اکثر این کلیدهای دارای دو حالت on و off برای کار هستند.
  3. کلید time setting: با این دکمه میتوانید زمان چرخاندن تکه‌های مرغ را کنترل و تنظیم نمایید.
  4. دکمه rotation: این دکمه نیز دارای دو حالت on و off میباشد. با کلید rotation میتوانید تجهیزات چرخاننده‌ی تکه‌های مرغ را خاموش و روشن کنید.
  5. Speed regulation: به منظور کنترل و تنظیم سرعت چرخاندن تکه‌های مرغ کنتاکی (سوخاری) تعبیه شده است.

نصب مرینیتور مرغ سوخاری

نصب مرینیتور

نصب این دستگاه‌ها هیچگونه پیچیدگی خاصی ندارد. فقط بهتر است به جهت جلوگیری از استهلاک و ایجاد مشکل برای مخزن، دستگاه مرینیتور را روی سطح صافی قرار دهید. سپس کافیست این تجهیزات را به برق (برق معمولی شهری) متصل نمایید. پیشتر به باز و بسته کردن شیرآلات و شیلنگ وکیوم در مدلهای وکیوم دار نیز اشاره نمودیم.

همچنین ذکر این نکته خالی از لطف نیست که دستگاه‌های با ابعاد:

  • 100 الی 120 سانتی متر طول
  • 90 الی 110 سانتیمتر ارتفاع
  • و بین 70 تا 80 سانی متر عرض،

دارای وزنی در حدود 45 الی 50 کیلوگرم میباشند.

اجزای تشکیل دهنده مرنیتور مرغ سوخاری

از مهمترین اجزای تشکیل دهنده سس زن یا مرینیتور سوخاری میتوان به قطعات زیر اشاره نمود:

  • موتور
  • پمپ خلأ یا وکیوم (در مدلهای سوخاری وکیوم دار)
  • شیلنگ وکیوم
  • شیر قطع و وصل
  • پایه و ساپورتر اسکلت
  • چرخ پایه‌ها
  • بدنه استیل دستگاه مرینیتور
  • تشت زیرین
  • مخزن میکس
  • کلیدهای تنظیم
  • سوئیچ ایمنی
  • چرخاننده
  • مجرای دفع خونابه و آب اضافی مواد
  • اتصالات
  • تابلو فرمان الکترونیکی
  • سیستم تنظیم تایمر
  • پره‌های میکس کننده
  • درب مخزن و…

شستشوی دستگاه مرینیتور

نصب مرینیتور مرغ سوخاری

دستگاه‌های سس زن یا مرینیتور سوخاری، به دو دلیل همواره نیاز به شستشو دارند:

  1. در اطراف این دستگاه‌ها ممکن است عمل ساخت سس یا مواد افزودنی اولیه انجام شود.
  2. و همچنین ریختن مواد مایع افزودنی به درون مخزن و ترکیب آن با گوشت، میتواند کاملاَ مخزن دستگاه را کثیف کند.

به همین دلیل شستشوی مرینیتور کاری است که باید همواره برای آن برنامه داشته باشید. جالب است بدانید که بدنه خارجی و قطعات داخلی این دستگاه‌ها از استیل ضدزنگ ساخته میشود. بنابراین به راحتی قابل شستشو میباشند. ضمناَ جداسازی مخزن و دیگر قطعات دستگاه نیز بسیار آسان است و تمیزکاری مرنیتور میتواند به‌سرعت انجام شود.

 خرید مرینیتور خارجی یا ایرانی؟

این مسئله کاملاَ به خودتان بستگی دارد. اما جالب است بدانید که این مرینیتورها دارای طراحی پیچیده و خاصی نیستند. بدین معنی که امروزه مدلهای تولید داخل، هیچگونه تفاوتی با مدلهای خارجی ندارند. حتی استفاده از متریال استیل ضدزنگ (304) نیز موجب شده تا اندک تفاوتهای مدلهای خارجی و ایرانی از بین برود.

البته باید به هزینه‌های ابتدایی مدلهای خارجی توجه داشته باشید. چرا که هم هزینه گمرگ بر روی قیمت مرینیتور خارجی می‌آید و هم باید پول برند بپردازید!!. درحالی که این هزینه‌های اضافی (با توانایی و کارکرد کاملاَ یکسان)، برای انواع مدلهای ایرانی وجود ندارد.

گروه صنعتی تجهیز گستر؛ سازنده تجهیزات آشپزخانه صنعتی

فروش مرینیتور

در سایه سار لطف الهی و اعتماد کارفرمایان و مخاطبان عزیز، گروه صنعتی تجهیز گستر امروزه به عنوان برترین شرکت تولید کننده لوازم و تجهیزات آشپزخانه صنعتی شناخته میشود. در واقع با تلاش مهندسین نخبه گروه صنعتی تجهیز گستر، شناخت تمامی نیازهای آشپزخانه‌های صنعتی، استفاده از بادوام ترین متریالهای جهان، طراحی خلاقانه و همچنین بهره گیری از قدرتمندترین سیستمها و دستگاه‌های تولید، شاهد این مسئله هستیم که تمامی نیازهای افراد برای افتتاح رستوران، فست فود، فود کورت و… فراهم شده است. آن هم با بالاترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن…

دستگاه مرینیتور فست فود (MARINATOR) نیز یکی از موارد کاربردی لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی میباشد. علاوه بر مرینیتور، انواع اجاق، فرِ، تجهیزات برودتی و یخچال، دستگاه جوجه گردان مرغ بریان، انواع یخساز صنعتی (یخساز پولکی، حبه‌ای و…)، گریل روغنی، سردخانه صنعتی، میزهای آماده سازی، ترولی و صدها محصول ریز و درشت نیز توسط گروه صنعتی تجهیز گستر تولید می‌گردد. از همین رو حتما توصیه میکنیم پیش از خرید هرگونه اقلام پذیرایی و پخت صنعتی، با متخصصین ما تماس بگیرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]
  1. ضمن تشکر از مطلب بسیار جامع و کاملتون. شرکت شما قادر به تولید تمامی مدل های دستگاه مرینیتیور هست؟ یا برخی از سیستم ها را صرفاَ برای فهم بهتر توضیح دادید

  2. در این موارد ما تامین کننده هستیم از شرکتهای همکار و حق مشاوره خرید دریافت خواهیم نمود.

  3. سلام. روز بخیر
    دستگاه های مرینیتور بدون وکیوم هم در بازار موجوده؟ تفاوت قیمتی مدلهای وکیوم دار و بدون وکیوم، چه حدودی هست؟

  4. بله هم بدون وکیوم و هم وکیوم دار موجود داریم. تفاوت قیمتها را عنایت کنید از بخش فروش دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *