آبگیر صنعتی 40 کیلویی | آبگیر خشکشویی 40 کیلوگرمی

دستگاه آبگیر صنعتی 40 کیلوگرمی (آبگیر خشکشویی 40 کیلویی) گونه ای دیگر از ظرفیتهای متنوع تجهیزات لاندری بشمار می آید. انواع دستگاه آبگیر صنعتی 40 کیلوگرمی توانایی ویژه ای را از خود در راستای خشک سازی پارچه ها و البسه نشان می دهند. به بیان دیگر باید گفت که اصلاَ مهم نیست که چه نوع متریال و با چه ضخامتی را درون ماشین آبگیر خشکشویی می اندازید. از پارچه ها و انواع ملحفه نازک گرفتــــــــــــــــــه تـــــــــــا انواع پارچه رومبلی، پالتوهای کلفت و پتوهای ضخیم، همه و همه به خوبی توسط ماشین آب‌ گیر خشکشویی 40 کیلویی آبگیری می شوند.

انواع دستگاه آبگیر صنعتی 40 کیلوگرمی با ظرفیت مناسب خود در مرحله‌ی دوم سیکل شستشوی صنعتی قرار میگیرند. یعنی ابتدا ملحفه ها و پارچه ها توسط ماشین لباسشویی صنعتی شسته می شود. در ادامه این متریالها توسط ماشین آبگیر خشکشویی 40 کیلویی آبگیری می شوند (تا حدود 90 درصد!). سرانجام نیز این پارچه ها و البسه با قرار گیری در مدلهای مختلف خشک کن صنعتی، کاملاَ خشک میگردند. بدون آنکه وقت چندانی از افراد گرفته شود و از کیفیت لوازم کاسته شود.

اما از دیگر مزایای جذاب این تجهیزات چه می دانید؟!

اهداف طراحی آبگیر خشکشویی 40 کیلوگرمی

دستگاه آبگیر خشکشویی

طراحی انواع دستگاه آبگیر صنعتی، موجب افزایش چشمگیری در سیکل شستشوی صنعتی شد. بطوریکه دیگر دغدغه های مربوط به خشک شدن طولانی مدت پتوها و البسه ضخیم، کاملاَ برطرف گشت. از همین رو مهمترین اهداف طراحی دستگاه آبگیر صنعتی 40 کیلوگرمی به شرح زیر است:

  • کاهش فشار به دستگاه ماشین لباسشویی صنعتی:

پیش از طراحی ماشین آبگیر خشکشویی، ماشین های لباسشویی وظیفه‌ی آبگیری البسه، ملحفه و… را بر عهده داشتند. همین امر موجب ایجاد فشار شدیدی به انواع ماشین لباسشویی صنعتی می‌شد. درنتیجه با افزایش فشار استهلاک، ماشینهای لباسشویی حرفه ای بیشتر خراب می شدند و ضمن مختل کردن فرآیند شستشو، هزینه های تعمیراتی زیادی را نیز بر دوش کارفرمایان وارد میکردند!

  • آبگیری حداکثری:

ماشین های لباسشویی و دیگر تجهیزات لاندری شستشو، میتوانند تا مقدار مشخصی از آب ملحفه ها و پارچه ها را بگیرند. بنابراین بخصوص در لباسها و پتوهای ضخیم، خشک کن های صنعتی وظیفه‌ی آبگیری را بر عهده داشتند!. درنتیجه به خشک کن صنعتی نیز فشار زیادی وارد میشد و نیاز به تعمیرات پیدا میکردند. این درحالیست که با استفاده از ماشین آبگیر خشکشویی صنعتی 40 کیلویی، به راحتی میتوان تا بیش از 90-95% آب لوازم شستشوشده را گرفت.

  • افزایش سرعت:

فرآیند شستشو، آبگیری و خشک کردن در هتلها، مجموعه‌های خدماتی و پرظرفیت باید با سرعت زیادی انجام شود. خرید دستگاه آبگیر صنعتی 40 کیلویی (با قابلیت آبگیری 90 الی 95 درصدی)، فرآیند خشک سازی البسه و ملحفه ها را با سرعتی باور نکردنی افزایش میدهد!

راحتی کار:

استفاده از ماشین آبگیر خشکشویی 40 کیلوگرمی بسیار بسیار راحت است. کافیست در سبد را باز کرده، لباسها را در آن انداخته و سپس درب را ببندید. حالا با زدن دکمه‌ی ONN، دستگاه روشن شده و کار خود را انجام می دهد. به همین راحتی و بدون هیچگونه دردسر و فشاری…

مشخصات فنی آبگیر صنعتی 40 کیلوگرمی

مشخصات فنی آبگیر خشکشویی 40 کیلوگرمی

جهت خرید دستگاه آبگیر صنعتی 40 کیلویی، توجه به مشخصات فنی آن ضروریست. به‌عبارتی با اگاهی از ویژگیها و مشخصات فنی ماشین آبگیر خشکشویی 40 کیلوگرمی، تشخیص میدهید که آیا این دستگاه برایتان مناسب است یا که خیر. مهمترین مشخصات فنی این تجهیزات عبارتست از:

  • ظرفیت: 40 کیلوگرم
  • قابلیت نصب اینورتر: دارد. (بمنظور تبدیل برق تغذیه 3 فاز به برق تک فاز شهری)
  • ابعاد ماشین آبگیر خشکشویی 40 کیلوگرمی: 1 متر ارتفاع و 80 سانتی متر قطر دستگاه.
  • ابعاد سبد: قطر سبد 65 الی 70 سانتی متر؛ و عمق سبد برابر با 35 الی 40 سانتیمتر
  • وزن کلی دستگاه آبگیر صنعتی 40 کیلوگرمی: 460 کیلوگرم
  • جنس و قطر SHAFT: جنس شفت از فولاد می باشد و قطر آن برابر با 60 میلیمتر است.
  • خروجی آب: بسته به نیاز، بین 2 الی 3 اینچ طراحی میگردد.
  • نوع ترمز: تعبیه پدال های برقی برای موارد ضروری و نیاز به توقف کارکرد دستگاه.
  • تایمر: بسته به نیاز و سفارش کارفرمایان گرامی.
  • میزان توان الکتروموتور:5
  • دور چرخانندگی الکتروموتور: 1000 دور در هر دقیقه
  • تعبیه میکرو سوئیچ درب
  • دارای تابلو برق و بدنه تمام استیل
  • دارای لرزه گیر لاستیکی؛ به جهت کاهش آلودگی صوتی.

جدول مشخصات فنی دستگاه آبگیر صنعتی 40 کیلویی

بمنظور بررسی ویژگی های فنی ماشین آبگیر خشکشویی 40 کیلوگرمی در یک نگاه، جدول زیر قرار داده شده‌است:

مشخصات فنی دستگاه آبگیر صنعتی 40 کیلویی
برق ورودی سه فاز 220 ولت
برق ورودی تکفاز با نصب اینورتر 380 ولت
ارتفاع دستگاه 100 الی 105 cm
قطر دستگاه 80 cm
عمق سبد (درام) 35 الی 40 cm
قطر سبد (درام) 65 – 70 cm
وزن ماشین آبگیر 460 kg
توان الکتروموتور 5.5
دور موتور 1000 دور در دقیقه
جنس بدنه استنلس استیل
جنس شاسی غالباَ از چدن آبکاری
جنس شفت فولادی
میکروسوئیچ دارد
تایمر دارد
لرزشگیر دارد
تابلو برق دارد
خروجی آب 2 یا 3 اینچ

نکات ایمنی خرید آبگیر صنعتی 40 کیلوگرمی

خرید دستگاه آبگیر صنعتی 40 کیلویی بدون درنظر داشتن نکات ایمنی، یک اشتباه بزرگ است. درواقع رعایت نکات ایمنی مربوط به خرید ماشین آبگیر خشکشویی 40 کیلوگرمی، دارای دو ساختار کلی است:

  1. آنالیز میزان توجه به ایمنی در طراحی دستگاه و امکانات جانبی آن
  2. رعایت اصول نصب و قرار گیری آب گیر صنعتی

به همین منظور توجه به نکات زیر می تواند در راستای حفظ ایمنی افراد و دستگاه، مثمرثمر باشد:

  • خروجی فاضلاب: خروجی آب دستگاه با هر ابعادی، باید به مجرای فاضلاب وصل باشد. به شکل مستقیم و بی واسطه.
  • نصب inverter: با نصب قطعه اینورتر، میتوانید برق سه‌فاز ورودی جریان دستگاه را به برق تکفاز تبدیل نمایید. برق سه فاز صنعتی ماشین آبگیر خشکشویی، برابر با 380 ولت 50 هرتز می باشد.
  • عدم دخالت یدی: در هنگام انجام فعالیت دستگاه، به هیچ عنوان دستان خود را وارد دستگاه نکنید!!. زیرا شدت چرخانندگی سبد بسیار بسیار بالاست. (چیزی در حدود هزار دور در هر دقیقه!!)
  • میکروسوئیچ: دستگاه آبگیر صنعتی 40 کیلویی حتماَ باید دارای میکرو سوئیچ درب باشد. تعبیه میکروسوئیچ موجب میشود تا هنگام اتمام فرآیند آبگیری و با باز شدن درب، برق دستگاه از کار بیفتد. (تا افراد دچار برق گرفتگی نشوند).
  • پی: چنانچه بخواهید این تجهیزات را بر سطح زمین نصب کنید، بایستی از سازه‌های فلزی فونداسیون استفاده نمایید.
  • ترمز پدالی برقی: گاهاَ پس از باز نمودن درب، نیاز به توقف آنی دستگاه آبگیر صنعتی 40 کیلوگرمی دارید. اینجاست که باید از ترمز های پدالی برقی استفاده نمایید.
  • متعادل کننده: سبد دستگاه حتماَ باید به متعادلساز های کمکی تجیهز شده باشد. این متعادل کننده‌ها هم از واژگونی دستگاه در دورهای تند جلوگیری میکنند. و هم به کاهش سر و صدای ماشین آبگیر خشکشویی 40 کیلوگرمی، کمک ویژه ای می‌نمایند.

تفاوت ماشین آبگیر خشکشویی 40 کیلویی و 20 کیلویی

بلحاظ مکانیزم عملکردی، انواع دستگاه آبگیر صنعتی 40 کیلویی و 20 کیلوگرمی هیچگونه تفاوتی با یکدیگر ندارند. درواقع این مسئله‌ی ظرفیت است که موجب ایجاد تفاوت هایی در این مدلها میشود. به عنوان مثال میتوان گفت:

با افزایش ظرفیت دستگاه آبگیر صنعتی 40 کیلوگرمی نسبت به مدلهای 20 کیلویی، ابعاد و اندازه نیز افزایش می یابد. بیشتر شدن ابعاد و اندازه نیز مسلماَ موجب استفاده از متریالها و ورقه های بیشتر و درنتیجه افزایش وزن دستگاه می گردد. فلذا مجموع این عوامل، مهمترین علت افزایش قیمت ماشین آبگیر خشکشویی 40 کیلوگرمی خواهد بود.

نکته: میزان توان الکتروموتور نیز با افزایش ظرفیت دستگاه، مشخصاَ بیشتر میشود. (تا توانایی پاسخگویی به حجم کار بیشتر را داشته باشد.

قیمت دستگاه آبگیر صنعتی 40 کیلوگرمی

قیمت دستگاه آبگیر صنعتی 40 کیلوگرمی

فاکتورهای متعددی در مشخص سازی نهایی قیمت دستگاه آبگیر صنعتی 40 کیلویی موثر هستند. نکته‌ی مهم اینجاست که هریک از عوامل و فاکتورها، تا حدود کم یا زیاد بر قیمت نهایی تأثیرگذارند. مهمترین اولویت های موثر بر قیمت ماشین آبگیر صنعتی 40 کیلوگرمی  به شرح زیر است:

  • اولویت اول:

پارامترهای موجود در اولویت اول، بیشترین نقش را بر افزایش کاهش قیمت این تجهیزات دارند. مسلماَ ظرفیت ماشین آب گیر خشکشویی، تأثیر مستقیمی بر افزایش هزینه ها دارد. با افزایش ظرفیت نیز باید از الکتروموتورهای قوی تر و ابعاد و اندازه بزرگتری بهره گرفت. با افزایش ابعاد و اندازه نیز لزوم استفاده از مواد اولیه و ورقه ها بیشتر میگردد. بنابراین تمامی این عوامل به هم پیوسته، بیشترین تأثیر ممکن را خواهند داشت. جنس بدنه نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و عمدتاَ از متریال استیل انتخاب میگردد.

  • اولویت دوم تعیین قیمت دستگاه آبگیر صنعتی 40 کیلویی:

میزان عمق و قطر درام یا سبد، یکی دیگر از عوامل تعیین کننده بر هزینه می باشد. عمدتاَ بسیاری از شرکتها میزان عمق را یکسان در نظر میگیرند. اما میزان قطر سبد با توجه به ظرفیت دستگاه تعیین میشود. جنس شاسی نیز مهم است؛ اما جنس بدنه اصلی تأثیر بیشتری دارد. میزان برنامه پذیری و افزایش قابلیت کنترل (تایمر، میکروسوئیچها و…) نیز به عنوان آپشن های اضافه‌ی ماشین آبگیر سانتریفیوژی 40 کیلویی محسوب میشومد. بنابراین به میزان خود و با توجه به تأثیر در شرایط کلی، در افزایش یا کاهش قیمت دستگاه موثر هستند.

خرید دستگاه آبگیر خشکشویی 40 کیلوگرمی

خرید آبگیر صنعتی 40 کیلویی، جدیدترین امکانیست که از سوی گروه صنعتی تجهیز گستر خاورمیانه ارائه شده است. مجموعه تجهیز گستر با تلفیق تمامی پتانسیل های انسانی، ساختاری و مواد اولیه باکیفیت، اقدام به تولید انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی و ماشین آبگیر خشکشویی 40 کیلوگرمی نموده است. تمامی تجهیزات صنعتی ارائه شده توسط این شرکت، همراه با:

  • ضمانت نامه معتبر
  • و خدمات پس از فروش

عرضه میگردد. لذا ایجاد اعتمادسازی برای مخاطبان گرامی، همواره به یکی از سرلوحه های فعالیت گروه صنعتی تجهیز گستر تبدیل شده است. جهت خرید دستگاه آبگیر صنعتی 40 کیلوگرمی، میتوانید با تماس با کارشناسان واحد فروش گروه صنعتی تجهیز گستر و دریافت مشاورات تخصصی رایگان، از نحوه ثبت سفارش نیز آگاهی کسب نمایید. بیاد داشته باشید که: ما تا آخرین گام همراهتان خواهیم بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4]
  1. قیمت آبگیر 20 و 40 کیلوگرمی …زمان تحویل
    شماره تماس بنده 09377319396
    ضمنا بعنوان آبگیر گل و آب قصد استفاده دارم .با دوختن کیسه پارچه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *