search
call
دسترسی سریع طبق دسته بندی محصولات
یا محصول مورد نظرتان را جستجو نمایید :
شرکت تجهیز گستر خاورمیانه
گروه صنعتى تجهيز گستر با بيش از دو دهه تجربه در زمينه طراحى و تامين تجهيزات آشپزخانه صنعتى با استفاده از دانش فنى داخلى و تكنولوژى هاى روز دنيا تمامى لوازم آشپزخانه هاى صنعتى را خدمت متقاضيان ارائه مى كند.
آشپز

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی میتواند مزایای بسیار زیادی را برای انواع فضاهای رستورانی، فست فودی و آشپزخانه ای به ارمغان بیاورد. برخی از مهمترین ویژگیهای این تجهیزات عبارتست از:
• افزایش سرعت پخت با مکانیزه‌سازی شیوه های پخت و پز
• عدم صرف زمان و انرژی برای خرید لوازم بصورت جداگانه
• صرفه جویی در هزینه ها با کاهش بکارگیری پرسنل
• افزایش راندمان عملیات های آماده سازی، طبخ، خدمات دهی، نظافت و شستشو
• استانداردهای بهداشتی بالای تجهیزات صنعتی رستورانی
• قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی، باتوجه به طول عمر بالا و کاربردهای گسترده بسیار مناسب است.
• جلوگیری از اکسیداسیون و زنگ زدگی باتوجه به بکارگیری متریالهای استیل و abs در جداره‌های بیرونی و درونی دستگاه
• کم شدن ضایعات مواد و فرآورده های غذایی
• عملکرد عالی و طول عمر بالای تجهیزات رستوران صنعتی
• تنوع در پخت و پز و ایجاد طعم های لذیذ؛ با بکارگیری انواع دستگاه های لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی
• کاهش مصرف انرژی
• تولید خلاقانه بر اساس بکارگیری آخرین استانداردهای طراحی جهانی
• شیک سازی آشپزخانه ها با توجه به ظاهر شکیل و زیبا

لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تهیه و خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی یکی از دغدغه‌های جدی افرادی است که قصد راه اندازی فست فود، تاسیس رستوران، کترینگ پخت و پز و انواع مدل آشپزخانه‌های صنعتی را دارند. دلیل این امر کمبود تجهیزات آشپزخانه صنعتی مناسب و کارآ است و شاید یکی از مهمترین دلایل این نگرانی عدم آشنایی جامعه با تولیدکنندگان معتبر تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی!

با توجه به دامنه وسیع این تجهیزات نمی توان شرکتی را پیدا نمود که اقدام به تولید تمامی تجهیزات آشپزخانه صنعتی مورد نیاز جهت راه اندازی رستوران نماید و به همین دلیل ما در گروه صنعتی تجهیز گستر بر آن شدیم با تشکیل هلدینگ تخصصی در زمینه تامین، به مفهوم واردات و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی، هموطنان عزیز را در این زمینه یاری نماییم.

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی میتواند یک گزینه ایده آل برای احداث و افتتاح هرچه سریعتر و راحت تر کسب و کارهای فست فودی و رستورانی باشد. درحقیقت در لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی، همه چیز خواهید یافت. از آماده سازی و خردسازی پرسرعت مواد غذایی گرفته تا طبخ و پخت و پز متنوع، حمل و خدمات دهی به مشتریان و نظافت و شستشوی ظروف، همه و همه را به صورت یکجا می‌توانید تهیه نمایید.

همچنین خرید تک تک لوازم آشپزخانه‌ای، میتواند دغدغه‌های زیادی را برای کارفرمایان به همراه داشته باشد. بعنوان مثال بایستی وقت زیادی را صرف بازدید، بررسی، خرید و انتقال لوازم  کنید. اما با رجوع به لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی، میتوانید با اطمینان و سرعت زیادی به خرید دستگاه‌های مورد نیاز اقدام کنید. همچنین گارانتی معتبر گروه صنعتی تجهیزگستر، نشان از کیفیت و ماندگاری بالای انواع تجهیزات صنعتی رستورانی دارد. فارغ از تمامی مزایا، استفاده از این ملزومات میتواند ظاهری بسیار شیک و زیبا را برای آشپزخانه‌های صنعتی به ارمغان بیاورد.

بمنظور درک هر چه بهتر افزایش سرعت پخت با تجهیزات آشپزخانه صنعتی، کافیست کار با این تجهیزات را با انجام امور به صورت دستی مقایسه کنید:

  • آماده سازی: در بحث آماده سازی، روند کار با تجهیزات آشپزخانه صنعتی قابل قیاس با روشهای دستی نمی‌باشد. تصور کنید که هر روز باید چندین پرسنل را برای ساعات طولانی، بمنظور خلال نمودن و خردسازی سیب زمینی‌ها و سبزیجات بکار بگیرید. درحالیکه با استفاده از انواع خلال ساز صنعتی و سبزی خردکن صنعتی، باسرعت بسیار زیادی میتوانید تمامی دغدغه‌هایتان را برطرف کنید.
  • سس زنی: با استفاده از روشهای دستی، هر کاری هم که برای اضافه سازی مواد انجام دهید، باز هم به پای کیفیت تجهیزات صنعتی نمی رسد. یعنی هم حسابی وقتتان گرفته میشود و هم مواد به خوبی در جان خوراک نمی‌نشیند. مثلاَ آماده سازی انواع مرغ سوخاری و کنتاکی به صورت دستی، چیزی در حدود 24 الی 48 ساعت طول میکشد. این درحالیست که با استفاده از دستگاه مرینیتور میتوانید ظرف 15 دقیقه، کار اضافه سازی مواد و سس به بیش از 4 مرغ کامل را براحتی و باکیفیت بیشتر انجام دهید.
  • پخت سریع: استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی، روند پخت و پز را کاملاَ مکانیزه و باکیفیت میکند. به پخت فر نیاز دارید یا پخت گریل؟!. بدنبال فر پیتزایی هستید یا اجاق های پلوپز صنعتی؟. اجاق های 6 کاره برای کارتان اولویت دارد یا فرهای ریلی و صندوقی؟!. خبر خوب اینجاست که هرآنچه را که میخواهید، در لیست تجهیزات صنعتی رستورانی موجود است.
  • شستشوی راحت: پس از پخت و خدمات دهی ابتدایی، شما دوباره به ظروف تمیزی نیاز خواهید داشت. درواقع دردسر اصلی برای بسیاری از صاحبان رستورانها همینجاست که با دنیایی از ظروف کثیف روبرو میشوند. اما جای نگرانی نیست. چراکه با انواع ماشین ظرفشویی صنعتی، درکمترین زمان ممکن میتوانید تا 2000 عدد ظروف بشویید!

اهمیت انتخاب تجهیزات آشپزخانه صنعتی چندمنظوره

لوازم آشپزخانه صنعتی چند منظوره

عمده‌ی دستگاه ها در قدیم، تنها به یک فعالیت تخصصی آماده سازی می‌پرداختند. امروزه با کوچکتر شدن فضاهای کسب و کار (و البته منازل مسکونی)، شاهد ظهور تجهیزات آشپزخانه صنعتی چندمنظوره هستیم. دستگاه هایی که از چندین لحاظ حائز اهمیت هستند:

  • ظاهر شیکتر:

عمدتاَ تجهیزات آشپزخانه صنعتی چندمنظوره، شیک تر می‌باشند. یعنی بدلیل طراحی خاصشان برای انجام چندین امور آماده سازی و پخت، دارای هارمونی مناسبی بلحاظ قرارگیری اجزا هستند.

  • اشغال فضای کمتر:

مسلماَ به دلیل فشرده سازی چندین عملکرد مختلف در یک دستگاه، سیستم های چندمنظوره آشپزخانه ای دارای حجم و ابعاد کوچکتری هستند. به‌بیان ساده تر، مثلاَ انگار که سه کارکرد مختلف را در یک دستگاه چندمنظوره، فشرده سازی کنید. همین مسئله موجب میشود تا اغتشاش بصری آشپزخانه‌ های رستورانی نیز کمتر شده و مرتب‌تر بنظر برسند.

  • افزایش تمرکز تیم آشپزی:

فشرده سازی چندین عملکرد در یک دستگاه آشپزخانه صنعتی، تمرکز پرسنل و تیم آشپزی را افزایش میدهد. زیرا دیگر نیازی به جابجا شدن‌های مکرر بین دستگاه ها و صرف زمان و انرژی بیشتر نخواهد بود. ضمن اینکه احتمال ریخته‌شدن مواد غذایی، خوراک و سرایت آلودگی نیز به صفر می‌رسد.

انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی، طیف گسترده ای از انواع لوازم و دستگاه‌های صنعتی را شامل میشود که برای استفاده در کاربری‌های مختلفی نظیر: رستورانها، کافه تریا، کافی شاپ، هتلها، کترینگ و… کاربرد دارد. لیست تجهیزات صنعتی آشپزخانه‌ای میتواند شامل موارد زیر باشد:

تجهیزات فست فود آشپزخانه صنعتی

تجهیزات فست فود آشپزخانه صنعتی

بی‌شک انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی فست فود، پر زرق و برق‌ترین و جذابترین لوازم آشپزی بشمار می‌آیند. زیرا قادر به آماده سازی و پخت انواع فست فودهای لذیذ، متنوع و با ظاهر جذاب هستند. اما شاید برای شما هم این سوال وجود داشته باشد که چرا هر کاری میکنید، غذاهای خانگیتان شبیه به طعم های بیرونی نمی‌شود؟!. فارغ از ریزه‌کاری های جذاب هر سرآشپز، درواقع این انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی فست فود هستند که تفاوت ها را رقم می‌زنند.

بعنوان مثال مرینیتورها با استفاده از نیروی خلأ و پمپ تزریق قابل تنظیمشان، در کوتاهترین زمان و به ویژه‌ترین حالت ممکن، اقدام به آماده سازی خوراک‌های مرغ سوخاری و کنتاکی میکنند. این درحالیست که برای آماده سازی خانگی چنین خوراکهایی، هم بایستی وقت بسیار زیادی را اختصاص دهید. و هم کیفیت کار نهایی دستی، هرگز به پای دستگاه‌های صنعتی نمی‌رسد.

درسوی دیگر، عمده‌ی غذاهای فست فودی نیاز به حرارتدهی ویژه ای برای پخت دارند. بدین منظور انواع تجهیزات فست فود برای پخت و پز در دسترس قرار گرفته‌اند. یعنی از گریلهای روغنی و ذغالی و انواع فرهای پیتزا گرفته؛ تا دستگاه‌های جوجه گردان و پخت استیک‌ها.

ولی این پایان معرفی عملکردهای متفاوت دستگاه‌های فست فودی نیست؛ بله!. معمولاَ این غذاهای خوشمزه و جذاب در رستورانهای پرظرفیت، در حجم زیادی آماده میشوند. فلذا برای نگهداری مناسب آنها (بدون اینکه طعمشان تغییر کند)، از تجهیزاتی نظیر: شوتینگ سیب زمینی، ظروف بن ماری گرم کننده و… استفاده میشود. بنابراین چه در بحث آماده‌سازی، چه پخت و چه نگهداری، وجود سیستم‌های متعدد میتواند شدیداَ راهگشا باشد.

نکته: تعبیه‌ی کانترهای پیتزا نیز در انواع فست فودها و فودکورت‌ها، بسیار کمک کننده خواهد بود. بخصوص در زمانهایی که حجم سفارشها بالاست و تیم های آشپزی نیاز به ساز و کاری برای دسترسی راحت به مواد غذایی موردنیاز پیتزاها دارند.

تجهیزات نظافت و شستشوی آشپزخانه صنعتی

آیا میتوانید سطوح خاک گرفته‌ و مملو از ضایعات مواد غذایی را در مطبخ‌های رستورانی به حال خود رها کنید؟!. با چند صد و یا هزاران عدد ظروف کثیف آشپزخانه صنعتی چه می‌کنید؟!. معمولاَ در چنین شرایطی، استفاده از جارو برقی صنعتی و ماشین ظرفشویی صنعتی (در ظرفیتها و مدلهای مختلف) از سوی کارشناسان پیشنهاد میشود. اما دلیل این تأکید برای استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی حرفه ای چیست؟.

  • کثیف بودن آشپزخانه ها، قطعاَ بر روی اعتماد مشتریان و حتی کیفیت غذاها تأثیر خواهد گذاشت. بعلاوه اینکه تمرکز و کیفیت کار تیم آشپزی را نیز کاهش میدهد!!.
  • استفاده از ماشین های ظرفشویی خانگی مسلماَ برای رستورانها و تالارهای پذیرایی مناسب نخواهد بود. زیرا حجم ظروف کثیف، بسیار بیشتر از توان ماشینهای ظرفشویی خانگیست!
  • استفاده از نیروهای انسانی نیز برای شستن دستی ظروف قابل قبول نیست. زیرا از یکسو وقت بسیار زیادی تلف می شود و هزینه‌های پرسنل آشپزخانه را افزایش میدهد. و از سوی دیگر، ممکنست برخی از ظروف به‌خوبی شسته نشوند و اعتبار رستوران زیر سوال برود!. مسئله ای که با انتخاب ماشین ظرفشویی صنعتی مناسب، به هیچ عنوان اتفاق نخواهد افتاد.

لوازمی همچون سیخ شور اتوماتیک نیز در زمره‌ی تجهیزات شستشو آشپزخانه صنعتی قرار میگیرند. بطوریکه با تهیه‌ی این دستگاه ها، دیگر هیچ دغدغه ای برای شستشوی سیخهای کباب پرتعداد باقی نمی‌ماند. اما آیا تمامی تجهیزات آشپزخانه صنعتی کارآمد در موضوع نظافت و شستشو، الکتریکی هستند؟. پاسخ مسلماَ «خیــــــــــــر» است. چراکه با استفاده از انواع:

میتوان فضاهای مناسب و بادوامی را برای غرقابی نمودن و شستشوی انواع میوه، حبوبات، ظروف و… مهیا نمود.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی؛ مخصوص امور آماده سازی

تجهیزات آماده سازی غذا در آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی را میتوان به دو دسته‌ی «لوازم الکترونیکی» و «لوازم ساده/ مکانیکی» تقسیم نمود. هرکدام از لوازم زیرمجموعه‌ای این دو گروه، از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. بعنوان مثال همواره در دیزاین و چیدمان آشپزخانه های صنعتی، بایستی به اختصاص فضای کافی برای قرار گیری میز کار صنعتی (بمنظور آماده سازی خوراک) توجه داشت. البته ذکر این نکته الزامیست که:

در لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی شرکت تجهیز گستر خاورمیانه، شاهد دو مدل ساده و شوتینگ دار میزهای کار هستیم. میزهای کار صنعتی شوتینگ دار، دارای حفره ای برای انتقال ضایعات به مخزن تعبیه شده‌ی زیرین هستند. بدین ترتیب هم فضای سطح میز کار با ضایعات مواد غذایی اشغال نمی شود. و هم جلوه‌ی مناسبتری برای کار در آشپزخانه صنعتی ایجاد می گردد.

کابینت های استیل و کابینت‌های آبچکان‌دار نیز در دسته‌ی تجهیزات آماده سازی غیرالکترونیک جای می‌گیرند. تفاوت اصلی تجهیزات آماده سازی خانگی و صنعتی را البته میتوان در مدلهای الکترونیکی جستجو نمود. چرا که با وجود دستگاه های متنوعی نظیر:

و… که در ظرفیت و توان کارکردی بسیار بیشتری نسبت به مدلهای خانگی طراحی و تولید میشوند، میتوان حجم زیادی از مواد اولیه را برای طبخ، آماده‌سازی نمود. (آنهم با صرف انرژی بهینه تر و طول عمر بیشتر نسبت به مدلهای خانگی)

لوازم لاندری

اگرچه تجهیزات لاندری تفاوت بنیادینی با تجهیزات آشپزخانه صنعتی دارند. ولی به سبب استفاده های مشترک از این دستگاه‌ها در برخی از کاربری های خاص، گروه صنعتی تجهیز گستر به عرضه‌ی تجهیزات لاندری نیز اقدام می‌نماید.

بیمارستان‌ها، هتل‌ها، مراکز آموزشی و نظامی بزرگ، تالارهای پذیرایی و…، نیاز همزمانی به استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی و لوازم لاندری دارند؛ زیرا هم دارای مطبخ‌های بزرگ و مجهز به ادوات صنعتی برای پخت در تعداد بالا می‌باشند و هم نیاز به شستشوی مداوم ملحفه‌ها، البسه، یونیفورم ها و… دارند.

انواع تجهیزاتی نظیر:

از زیرمجموعه‌های لوازم صنعتی لاندری بشمار می آیند.

تجهیزات برودتی آشپزخانه صنعتی

تجهیزات برودتی آشپزخانه صنعتی

گونه‌های مختلف یخچال ها و فریزرهای صنعتی، آبسرد کن صنعتی، شیرسرد کن و…، همه و همه از بخش‌های جدانشدنی رستوران ها و البته لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی محسوب میشوند. تنوع این محصولات، حتی بسیار بیشتر از اینهاست. به‌عنوان مثال در کبابی های تخصصی و رستورانهای بسیار بزرگ، از لوازم برودتی مجزایی به نام یخچال کبابی بهره گرفته میشود. یخچال‌های کبابی برای نگهداری گوشتهای کبابی موادخورده در کبابی‌های تخصصی و پرسفارش، مورد استفاده قرار میگیرند. این درحالیست که اگر گوشتهای کبابی در یخچال‌های صنعتی عادی قرار گیرند، رنگ و طعمشان به‌مرور تغییر میکند!!.

هرچه از رستورانها و فست فودها به سوی کافی‌شاپ ها و فروشگاه های ویتامینه حرکت کنیم، گونه های دیگری از تجهیزات برودتی آشپزخانه صنعتی نیز خودنمایی میکنند. یخساز صنعتی در انواع مدلهای یخساز حبه ای، پولکی، پودری و قالبی، از شاخص ترین ادوات موجود در لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی بشمار می‌آید که کاربردهای گسترده ای در رستورانها، فست فودها و البته کافی شاپ‌ها دارد. دستگاه‌های بستنی ساز قیفی و یخ در بهشت ساز نیز بعنوان پر استفاده‌ترین اجزای بسیاری از کافی شاپ‌ها/بستنی فروشی‌ها شناخته میشوند.

لوازم صنعتی کافی شاپ

بخش متنوعی از لیست «تجهیزات آشپزخانه صنعتی» گروه صنعتی تجهیز گستر، به لوازم صنعتی کافی شاپ‌ها اختصاص دارد. برای درک هرچه بهتر کارایی تجهیزات صنعتی کافی شاپ، کافیست تصور کنید که نیاز به تهیه‌ی چه نوع نوشیدنی یا خوراکی دارید؟!. انواع قهوه و اسپرسو یا نوشیدنی های میوه ای و گیاهی؟. پخت کیک و دسرها؛ یا ساخت بستنی های لذیذ و جذاب؟!. پاسختان هرچه که هست، به کمک دستگاه های موجود در لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی مخصوص کافی شاپ‌ها، نظیر:

  • دستگاه های بستنی ساز و یخسازهای صنعتی،
  • اسپرسو ساز صنعتی،
  • قهوه ساز و ادوات آسیاب قهوه،
  • مخلوط کن‌های ویژه خردسازی و ترکیب میوه های سخت،
  • آبمیوه گیری صنعتی،
  • آب هویج گیری،
  • دستگاه‌های کرپ میکر و شیکر کافه
  • وافل‌ساز،
  • خمیرگیرهای صنعتی مخصوص پخت شیرینی جات و…

میتوان به تولید انواع خوراکها و نوشیدنی های مرتبط با سفارشهای کافی شاپی، اقدام نمود.

لوازم سلف سرویس رستوران

لوازم سلف سرویس آشپزخانه صنعتی

همواره بخش زیادی از زیبایی آشپزخانه های صنعتی را میتوان به تجهیزات سلف سرویس مربوط دانست. مجموعه لوازم سلف سرویس که یکی از مهمترین بخش های تجهیزات آشپزخانه صنعتی بشمار می‌روند، تماماَ از جنس استیل ساخته میشوند. همین مسئله موجب شده تا هم زیبایی محیطی سالن های سرو افزایش یابد. و هم هیچگونه دغدغه ای از بابت تماس دستگاه با آب و زنگ زدگی وجود نداشته باشد.

انواع واحدهای خط سلف سرویس (کانترهای قاشق و چنگال، کانترهای گرم و کانتر سرد، سطوح ساده و…)، غالباَ بصورت یک خط در کنارهم قرار میگیرند. نحوه‌ی خدماتدهی هریک از این کانترها به شرح زیر است:

  1. کانترهای قاشق و چنگال:

به‌نوعی ابتدای خط سلف سرویس بوده و مراجعه‌کنندگان به برداشتن بشقاب، قاشق، چنگال و… از آن اقدام می‌کنند.

  1. کانتر گرم:

خوراکهای گرم در ظروف بن‌ماری کانتر گرم قرار دارد. انواع غذاهایی نظیر: خورشت‌ها، برنج‌های گوناگون، خوراکهای با طعم گرم و غیره. باتوجه به اتصال ظروف بن ماری به المنت‌های حرارتی زیرین کانتر گرم، این غذاها همیشه برای سرو مجدد گرم می‌مانند.

  1. کانتر سرد:

یکی دیگر از مهمترین اجزای تجهیزات آشپزخانه صنعتی محسوب میشود. بدین‌شکل که برخلاف کانترهای گرم، نگهداری غذاهای سرد در لگن‌‌های بنماری کانتر سرد صورت می‌پذیرد. بنابراین مشخصاً دارای سیستم برودتی زیرین است و قابلیت سرد نگهداشتن دائمی لگن‌ها را خواهد داشت. (نگهداری سالادها، ترشیجات، نوشابه، ذرت مکزیکی، سبزیجات خنک و…)

  1. مجموعه سطوح ساده:

کانترهای ساده برای شیکتر نمودن خطوط سلف سرویس، در لابلای کانترهای سرد، گرم، صندوق و… قرار می‌گیرند. بعلاوه اینکه موجب میشود تا سطوح صاف بیشتری برای قراردهی لوازم/ظروف ایجاد گردد.

  1. سطوح کانتر صندوق:

معمولاَ در امتداد (ابتدا یا انتهای) خط سلف‌سرویس قرار میگیرد و جایگاه مسئول پذیرش و صندوق پرداخت است. جانمایی کانتر صندوق معمولاَ به گونه ‌ایست که احاطه‌ی مناسبی به تجهیزات آشپزخانه صنعتی قرارگرفته در سالن سرو، داشته باشد.

تجهیزات تهویه آشپزخانه صنعتی

تجهیزات تهویه آشپزخانه صنعتی

همواره در مطبخ‌های رستورانی، فست فودها، فودکورت ها و…، شاهد تجمع بوهای تند و بخارهای حاصل از آماده سازی و پخت خوراک هستیم. این بوهای تند و حجم بخارها و گرما، میتواند هم تیم های آشپزی و هم مشتریان را مورد آزار قرار دهد. فلذا برای تهویه‌ی مطبوع سالن های آماده سازی، مطبخ‌ها و سالن های سرو غذا از انواع تجهیزات تهویه‌ای آشپزخانه صنعتی نظیر:

استفاده میشود. بیاد داشته باشید که سالن‌های سرو و پخت و پز، هر دو باید دارای شرایط آسایش دمایی باشند. درغیر اینصورت هم کیفیت کار تیم‌های آشپزی کاهش می یابد. و هم مشتریان هیچگونه رغبتی برای حضور دوباره در آن رستوران پیدا نمی‌کنند!!. همچنین ادوات تهویه مطبوع با جلوگیری از راکدماندن هوای گرم، بخارها و جلوگیری از انباشت رطوبت، مانع از:

  • آسیب به تجهیزات آشپزخانه صنعتی
  • و خرابی دیوارها و سطوح مطبخ

میشوند.

تجهیزات پخت و پز آشپزخانه صنعتی

تجهیزات پخت و پز آشپزخانه صنعتی

پس از آماده سازی اولیه‌ی پرسرعت و شگفت انگیز خوراک لذیذ فست فود و رستورانی، شما نیاز به دستگاه‌های تخصصی پخت هستید. بنابراین ما دنیایی از تجهیزات پخت و پز را در لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی خود گنجانده ایم. پیش از پرداختن به انواع اجاقهای پخت، بهتر است به برخی از شبهات پاسخ دهیم. مثلاَ بسیاری از آشپزان سنتی معتقدند که نمیتوان با استفاده از اجاقهای صنعتی، به پخت باکیفیت برنج پرداخت. چنین فرضیه‌ای کاملاَ اشتباه بوده و اتفاقاَ کنترل پذیری بالا و حجم شعله‌ی بالای انواع این اجاقها باعث میشود تا برنج را بتوان در مدلهای مختلف پخت (از جمله کته و سنتی)، طبخ نمود. بخاطر داشته باشید که برای چنین پخت‌هایی، انواع دستگاه‌های:

و غیره، در لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی شرکت «تجهیز گستر» در دسترس هستند. ضمنآَ برای پخت کباب‌ها و خوراک‌های گوشتی با طعم تنوری و گریل‌شده نیز دیگر هیچگونه نگرانی نداشته باشید. زیرا به راحتی میتوانید به تهیه‌ی مدلهای مختلفی از:

اقدام نمایید. چنانچه دارای مجتمع رستورانی (یا آشپزخانه صنعتی) با قابلیت تهیه‌ی غذاهای ترکیبی سنتی و فست فودی هستید، تهیه‌ی دستگاه های پخت و جانبی مختلفی نظیر: هنی پنی، سرخ کن سیب زمینی، گرمخانه گرم و مرطوب و… نیز پیشنهاد میگردد.

لوازم و تجهیزات سرو غذا

هرچقدر هم که با استفاده از تجهیزات آشپرخانه صنعتی حرفه ای به پخت غذاهای خوشمزه بپردازید، بدون تعبیه‌ی تجهیزات سرو غذای مناسب، نمیتوانید نظر مشتریان سخت پسند خود را جلب کنید. بنابراین تهیه‌ی لوازم سرو غذا از قاشق، چنگال، چاقو، ظروف مناسب، جا ادویه و تمامی لوازم ابتدایی رومیزی گرفتــــــــه؛ تــــــــــــا ترولی های حمل نوشیدنی، غذا، کیک و شیرینی، حمل ظروف و آبچکان و شفینگ دیش و…، همه و همه میتواند خطوط خدمات دهی رستوران را به مشتریان، شدیداَ تقویت نماید.

معمولاَ لوازم سرو غذای موجود در لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی، به صورت:

  • کاملاَ شیک و لوکس
  • و با استفاده از متریال های ضدزنگ، براق و کاملاَ بهداشتی،

طراحی و تولید می‌گردد. وارمرها و ظروف سوفله خوری نیز در دسته‌ی تجهیزات سرو غذا جای دارند که همانند شف اینگ دیش، توانایی گرم نگهداشتن خورک را دارند. معمولاَ لوازم زیرمجموعه ای تجهیزات سرو غذای آشپزخانه صنعتی بسیار گسترده است. چنانکه بسیاری از تولیدکنندگان، انواع سماورهای صنعتی، کانترهای گرم و سرد، ظروف چندمنظوره و سینی‌های استیل و… را نیز در زمره‌ی ادوات سرو غذا قرار میدهند.

قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

قیمت هریک از لوازم و دستگاه‌های صنعتی رستورانی، بسته به پارامترهای متفاوتی تعیین میشود. زیرا مثلاَ پارامترهای تعیین قیمت تجهیزات برودتی و اجاق ها، به هیچ عنوان یکسان نمی باشد. از همین رو جهت دریافت قیمت و آخرین شرایط خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی، میتوانید با کارشناسان زبده و متخصص گروه صنعتی تجهیزگستر تماس بگیرید.

گروه صنعتی تجهیز گستر با تامین و تولید صفر تا صد تمامی تجهیزات مورد نیاز بمنظور تاسیس یک رستوران، اعم از تمامی مدلهای یخساز صنعتی، ماشینهای ظرفشویی صنعتی در ظرفیتهای مختلف، میز کار با کاربردهای متفاوت، انواع ترولی ها اعم از وارداتی و تولید داخل، سینک ظرفشویی صنعتی، سردخانه صنعتی و انواع یخچالهای ایستاده و خوابیده صنعتی با کاربریهای متفاوت، انواع فرها و اجاق گازها و هر آنچه که در امر تجهیز یک آشپزخانه صنعتی و رستوران به آشپز و کارفرما کمک می نماید و نهایتا کمک در طراحی آشپزخانه صنعتی همواره سعی در تامین رفاه شما متقاضیان عزیز را می نماید.

دقت کنید این گروه صنعتی بدلیل سفارشی بودن تجهیزات و تولید کننده بودن، امکان تامین و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی دست دوم و یا خرید تجهیزات مستعمل را ندارد، تقاضا دارد سوال نفرمائید.

اخبار و مطالب
سختی گیر
دستگاه سختی گیر و قیمت انواع سختی گیر آب صنعتی دستگاه سختی گیر چیست و چه کاری انجام می‌دهد ؟ آب یکی از حیاتی‌ترین منابع طبیعی برای زندگی بشر است…
بازار جهانی خرید گریل و باربیکیو صنعتی
ارزش بازار خرید گریل صنعتی و باربیکیو در سطح جهان اندازه بازارهای جهانی فروش خرید گریل صنعتی اعم از انواع گریلهای تخت روغنی و ذغالی و ترکیبی و باربیکیو گریل…
نرم افزار مدیریت آشپزخانه
چرا باید نرم افزار مدیریت آشپزخانه را جدی بگیرید؟ از آشپزخانه‌های پاپ‌ آپ که با جدیدترین متدها و گرایش‌ها آشپزی می‌کنند؛ تا رستوران‌های مدرن و جدیدی که بر مبنای…
بازار جهانی تجهیزات برودتی
بازار جهانی تجهیزات تبرید صنعتی اندازه بازار جهانی انواع تجهیزات تبرید صنعتی در سال 2020، معادل 21.9 میلیارد دلار ارزش گذاری شد و پیش بینی…
call now بالا